Aaaaaaaaarrgghh rutto nyt taas

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Mun pikkusiskon huilutunnit yritetään siirtää samaan paikkaan ku missä minulla on pianotunnit et se vois sit kulkee mun tai sit toisen pikkusiskon samaa matkaa kaupunkiin, niinku rutto en ala

Aivan varmasti se laitetaan mun kaa samaan, torstaille
Sanoin jo valamiiksi että en VARMASTI mene samalla linkulla sen kaa
Nuo linja-automatkat nimittäin on nykyään ainoa paikka missä mun ei tarvi miettii muita ihmisiä ja missä mää saan oikeesti olla rauhassa ja missä tulee tunne et oikeasti kaikki on mahdollista ja mää voin vaan olla
Mää en todellakaan aio sietää mun pikkusiskoa, joka a) valittaa kaikesta mitä teen tai sanon b) ei osaa olla hiljaa c) kertoo vanhemmille jos teen sen mielestä jotain mistä on hauskaa juoruilla toisille (puhun vaikka jollekki kaverille joka sattuu olemaan poika), eli voitte miettiä mitä tapahtuu jos M tuleeki uudestaan linkkuun... Mää kuolisin. Oikeasti. Mun koko perhe tietää siitä jutusta M:n kaa mitä mulla oli ja ne kiusaa mua siitä edelleen eikä ota mua kuuleviin korviinsa vaikka sanon etten oo ees puhunu koko ihimiselle (okei no nyt olen). Ja kaiken lisäksi jos sinne sattuu tulee mun kavereita nii mun sisko alakas heti äitille ja iskälle hölisee kaikkee soopaa, keksii omasta päästään asioita mistä me oltais puhuttu yms...

Niinku jos saan kerran viikossa olla jossain ns. välimaastossa, en kotona, en koulussa, en pianotunnilla, en missään sellasessa paikassa missä ois jotain liian tuttua ja liian raivostuttavaa ja liian ahistavaa jne, nii MIKSI se yritetään ottaa pois multa??????

Kuulostan tosi lapselliselta ku ei oo ees vielä varmaa pääseekö se sisko nyt sinne samaan paikkaan mut ku tää asia on vaan niin tärkeä D::::

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Niinku ne linkkumatkat on fr mulle ku jotain terapiaa D:::

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Reaktioarvo
308
kaks näkökulmaa
Sun vanhempien: se et sun sisko pääsee turvallisesti sinne ja ymmärrän senkin

sun: se että se pilaa sun rauhan ja käsitän tuonkin ja kyllä alkas ottaa päähän.

enny sitte tiiä...
hankala tilanne.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
kaks näkökulmaa
Sun vanhempien: se et sun sisko pääsee turvallisesti sinne ja ymmärrän senkin

sun: se että se pilaa sun rauhan ja käsitän tuonkin ja kyllä alkas ottaa päähän.

enny sitte tiiä...
hankala tilanne.
Joo se on kyl totta et sen pittäis päästä turvallisesti perille D: Ettei vaa satu mitään,,
Mut kiva ku sillon ku ite aloin kulukee yksinäni nii ei mulla ollu ketään joka huolehtis et oisin turvallisesti perillä ja toi mun sisko on jo sen verran vanha et se kyl osaa yksinään mennä, et riittää jos kerran sen vie sinne mihin sen pittää mennä :S

Hehhh huomaa et mua kismittää tää juttu :') Pittää vaa toivoa et se ei nyt tuu mun kontolle se homma

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Sillon kun itsekin asui vielä porukoilla niin juuri nuo matkat mitä kouluihinkin meni junilla ja busseilla ne oli juuri mahtavia sai vaan olla itsekseen. Ei siinä pysty kyllä olla jos joku nuori sisarus olisi mukana ollut.

Ylös Pohja