Aamukahvikeskustelua

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Tietenkin piti aloittaa tiskaamalla kun olin unohtanut pestä kahvimukit. Kahvi on valmista mutta leipä ei vielä - siis lisää odottelua.

Miten edes heräsin ilman mitään herätystä ennen yhdeksää? Ennennäkemätöntä!

Katsotaanpas millainen sää on ulkona... Näyttää sateiselta. Eipä ainakaan tarvitse lähteä lenkille tänään. Pysyn sisätiloissa, siivoan ja voisin ehkä leipoakin jotain. Mitä suunnitelmia muilla on tälle päivälle?
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Aamun soundtrack tulee tietenkin erittäin hämärältä soittolistalta: Stiv Bators, Tasavallan Presidentti, Bruce Springsteen, Thin Lizzy, Nuket... Mitähän seuraavaksi? :O
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Tietenkin piti aloittaa tiskaamalla kun olin unohtanut pestä kahvimukit. Kahvi on valmista mutta leipä ei vielä - siis lisää odottelua.

Miten edes heräsin ilman mitään herätystä ennen yhdeksää? Ennennäkemätöntä!

Katsotaanpas millainen sää on ulkona... Näyttää sateiselta. Eipä ainakaan tarvitse lähteä lenkille tänään. Pysyn sisätiloissa, siivoan ja voisin ehkä leipoakin jotain. Mitä suunnitelmia muilla on tälle päivälle?
en pese kahvi mukiani
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Uskon nyt olevan aamu ja voin kahvimukin äärellä tähän hyvin aktiiviseen ja tuoreeseen keskusteluun liittyä :D

Ulkona näyttää hyvin kylmältä ja olen hyvin tyytyväinen, kun saan makoilla viltin alla :D

Huomiselle suunnitelmissa syödä hyvä aamupala ja sitten lähteä ulos käveleskemään loman kunniaksi :3

Mitäs sulla suunnitelmissa tälle tai huomiselle?
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
Uskon nyt olevan aamu ja voin kahvimukin äärellä tähän hyvin aktiiviseen ja tuoreeseen keskusteluun liittyä :D

Ulkona näyttää hyvin kylmältä ja olen hyvin tyytyväinen, kun saan makoilla viltin alla :D

Huomiselle suunnitelmissa syödä hyvä aamupala ja sitten lähteä ulos käveleskemään loman kunniaksi :3

Mitäs sulla suunnitelmissa tälle tai huomiselle?
Täälläkin näyttää tosi kylmältä D:

Suunnitelmana on siivota ja pakata lisää muuttoa varten. Illalla kaverit tulee kylään ja tehdään jotain ruokaa yhdessä. Eli aika perus päivä
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Täälläkin näyttää tosi kylmältä D:

Suunnitelmana on siivota ja pakata lisää muuttoa varten. Illalla kaverit tulee kylään ja tehdään jotain ruokaa yhdessä. Eli aika perus päivä
Kuulostaa mukavalta!!
 
Ylös Pohja