Syvälliset Ää, oonko ainut, joka nolaa itsensä julkisesti?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Tuli mieleen, kun koko ajan nolaan itteni kaikella mahollisella tavalla. Joko liukastun jäällä, myöhästyn julkisesta, tai heitän paskan vitsin. Tossa äsken menin kauppaan ja huomasin kassalla, että mun pankkikortti olikin mun toisen takin taskussa... Siis tällasissa tilanteissa tulee itelle maailman pelle -olo, kun tuntuu siltä, ettei kukaan tee ikinä koskaan virheitä. Ja yleensähän sitä aattelee, että monille on voinut käydä noin, mutta kun itelle niin käy, niin tuntuu, että koko maailma olisi mua vastaan...

Aspergerina mulle tällaset mokailut on arkipäivää, joten ainahan sitä tulee harmisteltua, kun taas tein jotain väärin enkä onnistunut lyöttäytyä muottiin.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
712
Reaktioarvo
820
Mä liukastelen päivittäin kun käytän kolmea koiraa vuorotellen aamukusella tuolla loskassa ja viimeksi eilen lensi kaupassa kortit pitkin lattioita kun yritin maksaa. En pidä noita sen suurempina mokina kun ei sille mitään voi jos on vähän kömpelö.

Podcastien ystäville suosittelen Yleltä Kaverin puolesta kyselen, nolottaa omat mokat vähän vähemmän sen jälkeen.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Nolailen koko ajan ja olen sosiaalisesti hyvin kömpelö, joten voin samaistua :| sitten aina vaan suurempi kynnys mennä julkiselle paikalle tai olla yhteydessä ihmisiin kun kuitenkin mokaan
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Sattuuhan tuota itsellekin vähän väliä, mutta en jaksa enää tehdä siitä niin isoa numeroa kun ei ne mua kuitenkaan tunne ja liukenen aina pahan paikan tullen tilanteesta. Monesti tätä tapahtuu juurikin sosiaalisessa tilanteessa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Kaadun ulkona tosi usein. Ihmiset ku kysyy kävikö pahasti ja loukkaanuitko... Vastaan ettei luut murtunu, mutta nolottaa 🤭
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mä liukastelen päivittäin kun käytän kolmea koiraa vuorotellen aamukusella tuolla loskassa ja viimeksi eilen lensi kaupassa kortit pitkin lattioita kun yritin maksaa. En pidä noita sen suurempina mokina kun ei sille mitään voi jos on vähän kömpelö.

Podcastien ystäville suosittelen Yleltä Kaverin puolesta kyselen, nolottaa omat mokat vähän vähemmän sen jälkeen.
Voisin tota podcastia joskus kokeilla. 👍🏼
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Sattuuhan tuota itsellekin vähän väliä, mutta en jaksa enää tehdä siitä niin isoa numeroa kun ei ne mua kuitenkaan tunne ja liukenen aina pahan paikan tullen tilanteesta. Monesti tätä tapahtuu juurikin sosiaalisessa tilanteessa.
Joo, itteä tällasissa tilanteissa kiusaannuttaa se, että oliko kukaan tuttu paikalla. 😂
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo mä mokaan ain kaikes(kaiketi vaa huono itsetunto) mut oon jo aikalailla tottunu siihen(ainki nii itelleni uskottelen). kaikille sattuu ja tapahtuu
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Joo mä mokaan ain kaikes(kaiketi vaa huono itsetunto) mut oon jo aikalailla tottunu siihen(ainki nii itelleni uskottelen). kaikille sattuu ja tapahtuu
Joo no, pakko myöntää, että kyllä mokailujen kaa tulee sinuiksi ajan myötä. Jo parissa päivässä unohdin ton kauppakeissin, joskin en oo vieläkään käynyt tossa kaupassa ton tapahtuman jälkeen. Toisaalta syy tähän on se, että kyseinen kauppa on kallis ja oon enemminkin S-kauppaihminen. (Kyseessä oli siis K-Supermarketti :D)
 
Ylös Pohja