Ihastuminen Äääää mua ottaa niin päähän D::::

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Niinku tänään koulussa V naureskeli A:lle jotaki että "A:n muija snäppää sille"
Ja A vaa nauro

Niinku mun häirittee et oliko se vaan vitsi vai mikä homma :'(
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Siis mää en varmaan ennää ikinä usko yhteenkään asiaan mitä sanotaan ihastumisen merkiksi :))
Niinku jo M:än kohalla oikeestaan ois pitäny jo lopettaa uskominen ja haikailu mutta eihhhh
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Sillee jos A tuijottaa mua, ärsyttää tahallaan ja yrittää naurattaa mua ja hakee mun huomiota ja muutenki puhhuu mulle vaikka mää en puhhuis sille ollenkaan ja puuttuu asioihin joihin se ei liity mitenkään
Ja plus et se on tänä lukuvuonna ollu jotenki palijon mukavempi (poikkeuksia lukuunottamatta) eikä oo jatkuvasti joka ruton päivän arvostellu ja haukkunu vaan se on jopa kehunu mua joskus.
Sit viel se et se ei oo koskaan vastannu mulle suoraan jos oon kysyny jotaki et miks se esim haluu aina MUN apua ku sillä ois K tai I jotka on sen hyviä kavereita ja kunnon hikkejä jotka osais auttaa sitä
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Eiköhän ne vitsailleet, kun eikö ne yleensä puhu susta sen "muijana" D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Eiköhän ne vitsailleet, kun eikö ne yleensä puhu susta sen "muijana" D:
No siis A ite ei puhu (ei ole kommentoinut asiaa ainakaan mun kuullen) ja toi jätkä joka sille tosta sano ei oo mua A:n "muijaksi" (edelleen mun kuullen xdd) sanonu. On kyllä tienny et mua on kutsuttu silläki nimityksellä.
Mutta toivon tosiaan et oli vaan vitsi D:
 
Ylös Pohja