Ihastuminen Ääääääfgäfgl. Samaistun taas vähän liikaa yhden biisin sanoituksiin......

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
R3HAB & Alida - One More Dance
"You're in my head
You're in my head
You're in my head
I can't forget
I can't forget
Just can't forget
Want your romance
Want your romance
Want your romance
Just one more dance
Just one more dance
Just one more dance
"

Ouch. Kuuntelin sen äsken, ja ei ollut välttämättä mikään ihan paras idea... Tuli taas vaihteeks aikas mukavasti ikävä mun ihastusta/parasta kaveria. Voi visto ny. D:: Efektiä voimistaa vielä sekin, että me yks kerta kuunneltiin tota kyseistä biisiä sen ihmisen kanssa, kun hengattiin... ja myös silloin sen sanoitukset kolahti muhun "pikkasen" liian voimakkaasti. Rääääääh,,, Itken. ;_; Tai siis, en sinällään itke. Mutta jos en olisi Tulisydän, niin varmaankin itkisin. Kjdkjdfkld
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Aihe pysyi poissa mun mielestä sen aikaa, kun tässä useemman tunnin ajan tein kouluhommia koneella ja samalla kuuntelin muuta musiikkia. Mutta nyt, kun laitoin musiikin pois (ja satuin myös vilkaisemaan mun Discordiin kirjoittamaa viestiä, johon olin laittanut linkin tohon biisiin), tää biisi tottakai rupes taas soimaan mun päässä. Jee! :-1
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
itellä TateMcraen One day- biisin joka ikinen lause on mulle niin samaistuttava, et vastustelen koko biisin kuuntelemista, tulee vaan paha mieli :D
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tääkin on yks biisi, jonka kuuntelemisesta tulee aika mukavasti ikävä sitä mun ihastusta.
Tää on myös sen mielestä tosi hyvä kappale - joten siks tää varmaan muistuttaa siitä vielä enemmän kuin muuten tekis. (...ja myöskin löysin tän biisin itse asiassa sillein, että se poika laittoi yhteen WhatsApp-ryhmään linkin tästä.) Sairaan kauniin kuuloinen biisi! Ja nää sanatkin on ihanat. D:
"If the stars fell out of the sky, would you light me up? If the oceans ever run dry, will you fill me up?"
Kuuntelin tän taas vaihteeks tänään, ja nyt tää soi mun päässä. Äääää... Miks mulla pitää oikeesti olla tällein ikävä sitä ihmistä? ;_; Voi apuva.
 
Ylös Pohja