Seurustelu Äh juttelin taas erään ihmisen kanssa ja oli sitä mieltä että

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Että tuun todennäköisesti seurustelemaan joskus jonkun kanssa

Ja nyt mulle tuli taas kauhee ahistus jotenki siitä koska edelleenkään en halua (ainakaan tällä hetkellä) seurustella kenenkään kanssa (tietenkin ihastusteni mutta se ei oo mahollista).

Tai niiku tuli painostava olo vaikka mun ei tarvis edes ajatella sitä että "sit joskus jos seurustelen"

I mean Miks pitäs ajatella

Mä vaan tässä jotenkin mietin niitä sanoja samalla ku mietin oikeita ihastuksiani niin tuntuu niin typerältä ajatella tai jotenki odottaa sitä että tapaan jonkin johon EHKÄ saatan ihastua eikä se oo julkkis. Niiku öö. Tällä hetkellä en tykkää kenestäkään sellasesta tyypistä niin älkää viitsikö puhua tommosia edes :/ oikeest ahistaa.

Tai no joo saattaa olla se yks irl tyyppi josta tykkään mut se nyt on melkein sama ku julkkikset vaik nään sitä joskus, mut se on myös sellanen et en usko siitä tulevan mitään siltikään. Tai että, en mä ainakaan tähän mennessä ole edes pystynyt puhumaan sen kanssa paljonkaan niin tuskin siit tulee mitään. Ja oikeasti must vaan tuntuu koko ajan enemmän ja enemmän siltä että alitajuisesti mä en edes halua seurustella. En edes sen kanssa, koska en uskalla sanoo sille mitään niin tuskin edes haluan sen oikeasti tapahtuvan? Kai muuten olisin jo jotain sille sanonut. Mutta kun en puhu, niin uskon että se kertoo siitä että alitajuisesti en edes halua. Kai mä sitten olen lithromanttinen vittu. Alkaa oikeasti näyttää siltä että alitauisesti vuodesta toiseen en edes halua mitään seurustelua. Ja eikös sen pitäisi olla ihan okei? Vaikka TIETENKIN sitä haluaa olla ihastustensa kanssa mutta ilmeisesti kuitenkin en halua. Haluan ja en.

Alkaa vituttaa mutta tulipahan mieleen tämä biisi joka tekee mut onnelliseksi ees:

Oikeesti melkein aina hymyilen ku kuuntelen tota :3 vaikka oonkin ollu rakastunu monesti (VITUN monesti) mutta en kertaakaan sillee että molemmat on rakastuneita toisiinsa samaan aikaan tai ainakaan niin että oikeasti seurusteltais.

Ah, tärkeä biisi toi kyl on. Jotenki se vaa kolahtaa mulle ku en oo ikinä seurustellut.

Joo-oh. Mutta kiva tää olo -.-
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
Tai siis en ymmärrä ku tuntuu että mussa on jotain vikaa sen takia että oon ? lithromanttinen? Tai siis vaikutan ainakin lithromanttiselta koska ihastun kerta toisensa jälkeen vain lähinnä ihmisiin jotka ei tykkää must takas ja alitajuisesti en vaan näytä haluavan mitään seurustelua niin..... Kai mä sitten olen lithro?

Ja onko se muka vika? Koska se tuntuu siltä että on, vaikka ei se pitäis olla. Mitä vikaa siinä muka on? Jos mä nyt vaan oon tämmönen niin onko mus oikeest muka jotain korjattavaa?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
(ja siis hulvatonta tietenkin että vuosi toisen jälkeen mietin ja kaipaan esim hobii mut oota vaa jos oikeesti tuntisin sen ja mul ois mahollisuus siihen niin haluisinko muka oikeesti seurustella sen kanssa..... En oo varma tho)

Naurettavaa sanonpahan vaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,445
Reaktioarvo
2,893
(ja siis hulvatonta tietenkin että vuosi toisen jälkeen mietin ja kaipaan esim hobii mut oota vaa jos oikeesti tuntisin sen ja mul ois mahollisuus siihen niin haluisinko muka oikeesti seurustella sen kanssa..... En oo varma tho)

Naurettavaa sanonpahan vaan.
Ja silti ne tunteet on niin vahvoja että mult lähtee järki yms.

Niin ei taas oo kyl loogista mitenkään.
 
Ylös Pohja