Suhteet Äh, miten otankaan tän niin raskaasti

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
"Erosin" parin kk tapailu/säätö/mikänytikinä suhteesta parisen päivää sitten ja emt miten tää on jotenki ihan hiton raskasta mulle D: tykkäsin siit jäbästä kyllä ihan todella vaik lopulta selvis et sehän on ihan pelle. Mut silti. Ja tietteks tuli semmonen kipinä tunne :D mut nyt jotenkin ahdistaa aina välillä tosi paljon, vois sanoo et tulee sellasii lieviä ahdistuskohtauksia. Voi myös vaikuttaa sekin et oon juonu viim. 3pv putkeen kylkäkin. Emt mitä teen tän asian kanssa. Aaaaaa
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Parit itkutkin oon jo vetänyt tän ahdistuksen takia :/ oon miettiny että musta on tullu viimesen puolen vuoden aikana (ekan vakavan parisuhteen päättymisen jälkeen) tosi tunteellinen ihminen, mutta ehkä musta onkin tullu vaan surullinen ja masentunut. Lol
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
must tuntuu, et otan tän aina esille, mut noh here it goes D: voisko toi liittyä siihen, että ku erosit kuitenki suht vähän aikaa sitten? ku erosit tästä sun ekasta poikaystävästä ja olit kuitenki jonkun aikaa tosi rikki siitä, ni ehkä se jätti jäljen ja sen takia reagoit tähänki nii vahvasti? toisaalta ei siinä, kyl musta ihmisestä voi alkaa välittää paljonki, mut toki riippuu myös sen suhteen ns. laadusta ja kestosta.
 
Ylös Pohja