Keho äiti arvostelee kehoa

löysämainos

Harjoittelija
Liittynyt
2.10.2022
Viestejä
7
Reaktioarvo
0
Oon 18v tyttö, asun kotona ja kärsin siitä, miten mun äiti kohtelee mua. Haukkumista tulee päivittäin millon mistäkin, mutta eilen osu taas arkaan paikkaan. Äiti katseli mua tosi oudoksuen ja alkoi kysellä mun painosta ja kysy mm. millon viimeksi oon käynyt vaa'alla. Ei ollut eka kerta kun tuollaista kommenttia tulee ja pahaltahan se tuntu. Olen muutenkin tosi epävarma itsestäni, varsinkin mahasta ja painoasioista. Olen aina ollut.

En ikinä ole halunnut tietää painoani, koska uskon painon tietämisestä olevan itselleni enemmän vain haittaa, kuin hyötyä. Uskon, että jos tietäisin painoni, niin riski syömishäiriöön korkeintaan kasvaisi. Menen sen mukaan, mitä silmä näyttää. Terveydenhoitajalla kun oon käynyt on aina sanottu ihan terveeksi ja urheilulliseksi. Harrastan myös säännöllisesti liikuntaa 3-5 kertaa viikossa. TIEDÄN että minulla ei ole tarvetta laihduttaa, mutta nuo äidin kommentit tuntuu kyllä pahalta. Kerrankin äiti kysyi olenko raskaana kun oltiin saunassa. En ollut. Pahinta tässä on se, että olin juuri tullut itsevarmemmaksi nimenomaan mahastani ja aloin hyväksyä taas itseäni sellaisena kuin olen. Tuntuu vaan todella pahalta, enkä saa tätä asiaa pois mielestäni ja oli tarve avautua. Kiitos ja anteeksi.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ookko kokeillu sanua sun äitille suoraan et hei tajuukko noi sun puhheet on täyttä paskaa ja satuttaa mua jatkuvasti. Kysy siltä miltä siitä itestä tuntus jos nää kyselisit siltä jatkuvasti et no ookko millon käyny vaa'alla ja kuinka palijon syöt ja miks näytät lihoneen
 
Ylös Pohja