Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Äiti, en mäkään enää tiedä mitä tehdä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 79886" data-attributes="member: 112"><p>Mun piti mennä kouluun, piti mennä kouluun toisen kerran, kummallakaan kerralla en mennyt. Nyt en meinaa saada edes läppärin kantta auki. Päivästä, viikosta, kuukaudesta ja nyt jopa vuodesta toiseen vaan tätä samaa ja en enää tiedä mitä voin tehdä. Helpointa on vaan sanoa, että ryhdistäydy, sitä mä oon yrittänyt ja joko en osaa tai sitten en vaan pysty, en edes tiiä. Oon yrittänyt mennä sinne mun vanhempien ja opettajien takia, mutta näköjään sekin oli vaan kerran käytettävä keino. Kun edes ajattelen asiaa tulee huono olo ja maha kipeeks. Aamulla särkee päätä ja kaikki tuntuu vaan turhalta. Äiti laitto viestin, että ei enää tiedä mitä voi tehdä, en mäkään tiedä ja en tiedä voiko kukaan enää tehdä mitään. Tuntuu vaan siltä, että oon laiska, koska tiedän, että on ihmisiä joilla on asiat vielä huonommin ja ne silti jaksaa mennä kouluun ja pärjää siinä vielä hyvin. Vaikka pelkään ja vihaan yhteiskunnan oravanpyörää en tiiä onko tää mun oma pieni hajoamispisteessä oleva pyörä yhtään sen kivempi jos nyt vaan tietäisi miten täältä pääsee pois.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 79886, member: 112"] Mun piti mennä kouluun, piti mennä kouluun toisen kerran, kummallakaan kerralla en mennyt. Nyt en meinaa saada edes läppärin kantta auki. Päivästä, viikosta, kuukaudesta ja nyt jopa vuodesta toiseen vaan tätä samaa ja en enää tiedä mitä voin tehdä. Helpointa on vaan sanoa, että ryhdistäydy, sitä mä oon yrittänyt ja joko en osaa tai sitten en vaan pysty, en edes tiiä. Oon yrittänyt mennä sinne mun vanhempien ja opettajien takia, mutta näköjään sekin oli vaan kerran käytettävä keino. Kun edes ajattelen asiaa tulee huono olo ja maha kipeeks. Aamulla särkee päätä ja kaikki tuntuu vaan turhalta. Äiti laitto viestin, että ei enää tiedä mitä voi tehdä, en mäkään tiedä ja en tiedä voiko kukaan enää tehdä mitään. Tuntuu vaan siltä, että oon laiska, koska tiedän, että on ihmisiä joilla on asiat vielä huonommin ja ne silti jaksaa mennä kouluun ja pärjää siinä vielä hyvin. Vaikka pelkään ja vihaan yhteiskunnan oravanpyörää en tiiä onko tää mun oma pieni hajoamispisteessä oleva pyörä yhtään sen kivempi jos nyt vaan tietäisi miten täältä pääsee pois. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Äiti, en mäkään enää tiedä mitä tehdä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja