ärr äärr ärsyttää ku oon anatnu tälläsen mennä tunteisiin

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Oon siis nähny yhtä jätkää, sanotaan nyt vaikka anttia, parin kuukuaden ajan ehkä kerran viikossa/harvemmin. Antti oli musta ollut joskus kiinnostunut kauansitten ja sit jonkun känni illan päätteeks päädyttiin jutteleen ja yhes nukkuun. No sen jälkeen ollaankin sitten nähty syntisissä merkeissä muuutaman kerran. Juteltii siitä että ollaan ns. fwb vaikka ei nyt sinänsä kavereita olla, ja molemmat oli samalla sivulla siitä että tää nyt vaan on tämmöstä. No en oo nyt nähnyt anttia johonkin kuukauteen ja mulla meni totaalisesti moti :D vimesin kerta kun nähtiin niin oli tosi hauskaa ja mietittiin just sitä että onpa kiva nähä näin kerran viikossa eikä tuu mitään painieta.

No nyt ei olla nähty ja hän oli yksi päivä tässä lähiaikoina luvannut tulla mun luokse, laittoi jopa viestiä että lähtee kohta mutta eipä häntä sitten ikinä näkynyt. Oli aikaisemmin laittanut mulle snäpin missä hän oli juomassa viiniä jonkun tytön kanssa (mikä on mulle siis ihan ok oonhan mäkin tapaillut muita tässä) mutta mua vaan alkoi ärsyttämään että ei olla nyt nähty ja sitten lupaa tulla eikä tulekaan

mä sit laitoin antille että haluun ne tavarat mitä oon hänelle jättänyt/lainannut nin takas ja hän vastas että tuu hakeen kun haluut. Oli kuitenkin aikasemmin samana päivänä kysynyt mua hänen luokseen ja sanoin että en jaksa. No nyt mua jotenkin ahistaa hirveesti ja oon melkein itkun partaalla tästä enkä ees tajuu että miksi :DD Tulee taas semmone olo et oon ruma ja kauhee ihminen ja kukaan ei haluu mua päläpälä. Ärsyttää. pitää kyllä hakee ne kamat mut ehkä mua vaa harmittaa et tää oli kai tässä ilmeisesti kun oli kuitenkin antin kanssa kivaa.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Ärsyttää sekin ettäkun tuosta ei nyt ota mitään selvää että mitä tämä antti haluaa. Haluaa nähdä muttei kuitenkaan halua? häh? miehet.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Mulla ois kyllä vaikeeta olla pitkässä suhteessa jos tiedän ettei se ikinä johda mihinkään 🥵
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
sanoisin että koska hän aiheuttaa siussa ristiriitasia tuntemuksia ja siulle tulee paha olo tästä kaikesta etkä ymmärrä häntä, niin ois parempi ettet ois häneen sen kummemmin yhteydessä. sinuna hakisin kamat ja jättäisin koko homman tohon. itelläkin on kokemuksia sellasesta on off -käytöksestä, ja se epätietosuus sotkee kenen tahansa mieltä paljon D: periaatteessahan voisit ottaa antin kans puheeks ton et mitä hän nyt oikein haluaa, mut sanosin et jos ei sillonkaan tuu vastausta ja hän vaan jatkaa kiertelyä ja kaartelua, niin kannattaa unohtaa koko tyyppi. en sit oo mikään paras neuvoja näissä, mut itelle vaan tuli tämmösiä ajatuksia omien kokemusten perusteella. tsemppiä (mihin ikinä päädytkin) <3
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
vothan sä kysyy, että missä mennään D: asia selvästi vaivaa sua, ni kysymällä ainaki saisit selvyyden - toivon mukaan. mut toki jos tuut siihen tulokseen, että mieluummi vaa haet ne tavarat ja annat olla ni hyvä vaihtoehto sekin. nimittäin esim. toi on oikeesti aika kusipäistä, että sanoo tulevansa ja sit ei tuukaan... ellei sit tullu joku hätätapaus tms, mut silti ihmetyttää, miksei ees ilmota itsestään. yhen asian kyl tiedän varmaksi: tuskinpa oli siitä kiinni, että sä oisit ruma tai hirveä tai mitään. D:
 
Ylös Pohja