Suhteet Ärsyttää ja itkettää :/

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Okei, ei oo vakava juttu kyseessä, mutta jostain syystä reagoin näin...

Col siis pääsee huomenna kokonaan pois intistä ja alunperin sen piti tulla meille, mutta suunnitelmiin tuli muutos ja ei nyt pääsekään... Syynä tähän on se, että ne pääsee vasta 15 pois ja Colin bussi lähtee sen kotiin 16, eli ei mitään järkee nähä huomenna.

Noh, Colilla tässä on nyt menoja (mm. sukujuhlat, keikka ja koiran vieminen eläinlääkäriin), että kerätään nähä vasta ens viikon sunnuntaina, eli melkein kaks viikkoo...

Tää ärsyttää jostain syystä ihan hemmetisti. Ekanakaan en tykkää, jos suunnitelmiin tulee muutos (oon huono muutoksissa), kun semmoset isommat muutokset vähän ahistaa. Toisekseen...olin vaan oottanu tätä päivää tosi paljon ja kerenny innostuu.

Ymmärrän kyllä, että keretään toteuttaa huominen päivä ihan millon tahansa ja sillon ois enemmän aikaakin, ettei tarviis kiirehtii, mutta kaipa oon vaan väsyny töistä nyt ja jotenkin tommonen muutos sai näin ison reaktion aikaan, että ärsyttää ja itkettää paljon?

Tai töissä oon ollu tosi motivoitunu ja ajatellu huomista päivää (jolloin sattumalta miulla on vapaapäivä). Ja kyllähän nyt siis voin ajatella sunnuntaita, mutta jotenkin vaan vituttaa kun siihen on niin pitkä aika (tai ainakin tuntuu siltä).

Enkä siis Colia missään nimessä syytä ja tiedostan, ettei tää oo kenenkään vika. Ei vaan maha minkään. Mutta jostain syystä oon ollu nyt vähän vittumainen Colii kohtaan... Oon ollu vähän ärtyny toista kohtaan ja pyytäny siitä kyllä anteeks, koska ei se oo Colin vika tosiaan. Mie haluun oppii käsittelemään miun tunteet ja tuntemukset vähän rakentavammin.

Muutenkin kun oon ärtyny, miulla lähtee kauhee aggressio päälle (en siis oo väkivaltanen :D) ja semmonen toisten syyttely miun pään sisällä (ja no vanhempia oon syytelly mitättömistä asioista ihan ääneenkin), mistä en tykkää yhtään. Ei oo yhtä paha mitä oli joskus, mutta...noh, se on työn alla.

Ehkä huominen päivä ois parempi? Tiiän että tähän oloon helpottais Colin näkeminen, mutta pitää nyt vaan löytää joku muu tapa helpottaa oloo.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
usko pois, tollanen helpottaa kun opit käsittelee tunteitas paremmin ja puhuun niistä myös toisten kaa avoimesti. kyllä muakin aina ahistaa ja vituttaa kun ystävän kaa sovittui tapaamisii perutaan/siirretään, mutta mulle se kertoo vaan siitä, että haluisin viettää toisen kaa aikaa. sun ei nyt kannata alkaa jankkaa näist jutuista colille tai ystävilles, mutta suosittelen aina jutteleen myös irl näistä fiiliksistä, koska sekin voi auttaa oppiin niiden käsittelys
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
usko pois, tollanen helpottaa kun opit käsittelee tunteitas paremmin ja puhuun niistä myös toisten kaa avoimesti. kyllä muakin aina ahistaa ja vituttaa kun ystävän kaa sovittui tapaamisii perutaan/siirretään, mutta mulle se kertoo vaan siitä, että haluisin viettää toisen kaa aikaa. sun ei nyt kannata alkaa jankkaa näist jutuista colille tai ystävilles, mutta suosittelen aina jutteleen myös irl näistä fiiliksistä, koska sekin voi auttaa oppiin niiden käsittelys
Totta puhut. Ehkä vaan pidin niitä tunteita pitkään sisällä (kun koko päivänä oli jotain menoo, ettei ollu sopivaa hetkee purkaa tunteita), mikä muuttu kamalaks ärsytykseks ja illalla sit purkaantu itkuks, kun sain vihdoin purkaa ne rauhassa. Nyt kun sain nukuttuu, niin miulla on jo paljon parempi olo, eikä ens sunnuntaihin oo _niin_ pitkä aika.
 
Ylös Pohja