Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ärsyttää mun kiusalliset liikehäiriöt
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 94569" data-attributes="member: 32"><p>Okei, eka kerta kun puhun tästä missään. En tiedä onko nää ees tic-liikkeitä kun ne on tahdosta riippuvaisia. Siis mulla on aina jotenkin levoton olo ja siks mä teen ihme liikkeitä nykyisin etenkin pään alueen ja jalkojen lihaksilla helpottaakseeni sisäistä epämiellyttävää tunnetta. Välillä tää on tosi raskasta. Ne liikkeet ovat tahdosta riippuvaisia, mutta tulee semmoinen pakottava tarve tehä niitä ihan missä vaan, pystyisin periaatteessa hallitsemaan niitä mut mun on vaan pakko tehdä niitä oloa helpottaakseni. Lapsena mä myös ääntelin, kotiväen kesken aika isosti, koulussa pienesti ja välillä mun tekee mieli nykyisinkin päästellä pieniä ääniä kurkustani missä vaan.</p><p>Siis mä en tajua sitä tunnetta ees mikä saa mut tekemään liikkeitä. Tää on kiusallista. Tätä on jatkunu ihan pikkulapsesta saakka kun saatto vaikka haaroväliin tulla sellainen tunne että kutittaa vaikkei oikeesti kutita. Siis se on sellainen outo tunne, kaupassakin ja puristin jalkani yhteen niin että ”kutina” hälvenisi. Kerran lapsena porukat luuli että mulla on kihomatoja kun valitin kutinasta ihan koko ajan tai no äitini huomas mun kummallisen kippuroinnin kautta että mikä tuota vaivaa…</p><p>Onko täällä muita joilla ois joskus ollu tämmöstä? Ootko hakenut apua ja millaista apua sait?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 94569, member: 32"] Okei, eka kerta kun puhun tästä missään. En tiedä onko nää ees tic-liikkeitä kun ne on tahdosta riippuvaisia. Siis mulla on aina jotenkin levoton olo ja siks mä teen ihme liikkeitä nykyisin etenkin pään alueen ja jalkojen lihaksilla helpottaakseeni sisäistä epämiellyttävää tunnetta. Välillä tää on tosi raskasta. Ne liikkeet ovat tahdosta riippuvaisia, mutta tulee semmoinen pakottava tarve tehä niitä ihan missä vaan, pystyisin periaatteessa hallitsemaan niitä mut mun on vaan pakko tehdä niitä oloa helpottaakseni. Lapsena mä myös ääntelin, kotiväen kesken aika isosti, koulussa pienesti ja välillä mun tekee mieli nykyisinkin päästellä pieniä ääniä kurkustani missä vaan. Siis mä en tajua sitä tunnetta ees mikä saa mut tekemään liikkeitä. Tää on kiusallista. Tätä on jatkunu ihan pikkulapsesta saakka kun saatto vaikka haaroväliin tulla sellainen tunne että kutittaa vaikkei oikeesti kutita. Siis se on sellainen outo tunne, kaupassakin ja puristin jalkani yhteen niin että ”kutina” hälvenisi. Kerran lapsena porukat luuli että mulla on kihomatoja kun valitin kutinasta ihan koko ajan tai no äitini huomas mun kummallisen kippuroinnin kautta että mikä tuota vaivaa… Onko täällä muita joilla ois joskus ollu tämmöstä? Ootko hakenut apua ja millaista apua sait? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ärsyttää mun kiusalliset liikehäiriöt
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja