Ahahahaa se tykkää musta!

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Pelattiin ToTe
>se: onko sulla ihastusta
Mä: ehkä. Onko sulla?
Se: ehkäpä:D mitä luulet tietääkö se ja mitä se vastais jos kertoisit
Mä: kyl se ehkä tietää ja varmaan sanoi joo tai kieltäytys kohteliaasti:D. Mites vastaat omaan kysymykseesi?
Se: hmm paha saattaa se tietää saattaa olla tietämättäkin
Mä: mikä sen nimen alkukirjain on?
Se: *kertoo mun nimen alkukirjaimen*. Kerropoas sä nyt omas:D
Mä: kertoo sen alku kirjaimen
Se: kerroppas lisää kirjaimia siitä
Mä: et kyllä ikinä arvaa:D
Se: *kertoo samalla tavulla alkavia nimiesimerkkejä*
Mä: klikkaa snäpin vasemmasta ylänurkasta suurennuslasin vierestä niin näät sen:D
Se: sulla saarta löytyä samastapaikasta:D
Mä: Oho ollaan taas samiksii
Se: ollaanko me nyt nextlevel samiksii?:D





Hihihihihiuu tossa väjän tiivistettynä:DD
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kiitos autocorrectin teksti on luettavaa kun olen tuon kirjoittanut niin nopeasti kuin pystyin puoli 5 aamulla:D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ihana kun jutellaan vieläkin lähes samalla lailla ja ainoana erona on se et kumpikin vaan kuplii ilosta ja onnesta
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
uu vau :3 arvaa kuka on vähän kade :')
Joo mä oon tähän mennessä ollu aina kade kaikille näistä keskusteluista enkä ois ikinä uskonut et pääsen tekemäänkin sellaisen:D
Oon vaan täällä ihan onneni kukkuloilla vaikka meillä välimatkaan on montasataa kilometriä ja nähään seuraavan kerran vasta useamman viikon päästä. Vähän kyllä itkettää
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo mä oon tähän mennessä ollu aina kade kaikille näistä keskusteluista enkä ois ikinä uskonut et pääsen tekemäänkin sellaisen:D
Oon vaan täällä ihan onneni kukkuloilla vaikka meillä välimatkaan on montasataa kilometriä ja nähään seuraavan kerran vasta useamman viikon päästä. Vähän kyllä itkettää
Siistii.en yhtää ihmettele jos itkettää.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Siistii.en yhtää ihmettele jos itkettää.
Jooh mä oon täällä vaan tunteiden sekametelisoppa. Itseasiassa yöllä olin vieläpahempi.
Teki mieli itkeä ilosta, itkeä ikävästä, nauraa, hyppiä riemusta ja halata häntä ja tekee vieläkin mutta en oikeinvoi toteuttaa tota viimestä:'D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
100
Reaktioarvo
80
Joo mä oon tähän mennessä ollu aina kade kaikille näistä keskusteluista enkä ois ikinä uskonut et pääsen tekemäänkin sellaisen:D
Oon vaan täällä ihan onneni kukkuloilla vaikka meillä välimatkaan on montasataa kilometriä ja nähään seuraavan kerran vasta useamman viikon päästä. Vähän kyllä itkettää
no mutta onnesi kukkuloilla sun kuuluuki olla tossa tilanteessa, mää ainaki oisin :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ei hitsi

Määki haluun itkee
Miks mun ihastuksien kohalla kaikki mennee pieleen :'[

Mutta onnea kuiteski 😘
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ei hitsi

Määki haluun itkee
Miks mun ihastuksien kohalla kaikki mennee pieleen :'[

Mutta onnea kuiteski 😘
No kyllä sullakin viel joskus onnistaa:)

Mut kiitti<3 ollaan parhaillaankin videopuhelussa ja päätettiin yhdessä että hän tulee ainakin ensin käymään meillä eli ei olla yhdessä vielä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
No kyllä sullakin viel joskus onnistaa:)

Mut kiitti<3 ollaan parhaillaankin videopuhelussa ja päätettiin yhdessä että hän tulee ainakin ensin käymään meillä eli ei olla yhdessä vielä
Ihana kuitenki et tulee käymään :3 Ei mitään kiirettä päätöksissä!
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Jos käy perinteisesti niin se ei todellakaan tykkää miusta xD

Mahtavaa kun jollain käy joskus päinvastoin! Onnea! :)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ihana kuitenki et tulee käymään :3 Ei mitään kiirettä päätöksissä!
Jep oltiin tuo siis sovittu jo ennen tunnustuksia ja se kysy multa eilen että millon saa alkaa esitellä mut tyttöystävänä ja sit illalla se oli vähä että ei oo vielä muutamaan tuntiin valmis ja mä vastasin et olin miettiny (pidettiin muutaman tunnin pohdinta tauko) että jos se tulis eka käymään meillä. En siis halunnu tehä mitään hätiköityä ja pilata tätä sillä ja mun mielestä suhteen aloituksesta ois hyvä sopia ihan kasvotusten.
Eilen illalla vielä kun oltiin sovittu kaikki niin se kysy et mihin mä olin sillon ihastunu ja kerroin sille pitkän listan joka loppu "eli oikeestaan kaikkeen lol" ja sekin kerto musta pitkän listan jossa kerto et kuulemma aidosti haluan auttaa ja olla ystävällinen ja oon kuulemma söpö ja hyvännäköinen että sellasta itsetunnonnostatusta:D
Tänäänkin on juteltu ihan normaalisti ja silleen
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Jos käy perinteisesti niin se ei todellakaan tykkää miusta xD

Mahtavaa kun jollain käy joskus päinvastoin! Onnea! :)
Noh aina voi sattua tällaisia ihmeitä!
Kiitos:)
Tää on käyny silleen yllättävän helposti kun ei oo ollu mitenkään noloa kertoa että tykkää ja on puhuttu just kaikesta et mihin ja millon ihastuttiin jne joka on musta ihanaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jep oltiin tuo siis sovittu jo ennen tunnustuksia ja se kysy multa eilen että millon saa alkaa esitellä mut tyttöystävänä ja sit illalla se oli vähä että ei oo vielä muutamaan tuntiin valmis ja mä vastasin et olin miettiny (pidettiin muutaman tunnin pohdinta tauko) että jos se tulis eka käymään meillä. En siis halunnu tehä mitään hätiköityä ja pilata tätä sillä ja mun mielestä suhteen aloituksesta ois hyvä sopia ihan kasvotusten.
Eilen illalla vielä kun oltiin sovittu kaikki niin se kysy et mihin mä olin sillon ihastunu ja kerroin sille pitkän listan joka loppu "eli oikeestaan kaikkeen lol" ja sekin kerto musta pitkän listan jossa kerto et kuulemma aidosti haluan auttaa ja olla ystävällinen ja oon kuulemma söpö ja hyvännäköinen että sellasta itsetunnonnostatusta:D
Tänäänkin on juteltu ihan normaalisti ja silleen
Oiiii se vaikuttaa niin ihanalta ihmiseltä, oot onnekas :33
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Jep oltiin tuo siis sovittu jo ennen tunnustuksia ja se kysy multa eilen että millon saa alkaa esitellä mut tyttöystävänä ja sit illalla se oli vähä että ei oo vielä muutamaan tuntiin valmis ja mä vastasin et olin miettiny (pidettiin muutaman tunnin pohdinta tauko) että jos se tulis eka käymään meillä. En siis halunnu tehä mitään hätiköityä ja pilata tätä sillä ja mun mielestä suhteen aloituksesta ois hyvä sopia ihan kasvotusten.
Eilen illalla vielä kun oltiin sovittu kaikki niin se kysy et mihin mä olin sillon ihastunu ja kerroin sille pitkän listan joka loppu "eli oikeestaan kaikkeen lol" ja sekin kerto musta pitkän listan jossa kerto et kuulemma aidosti haluan auttaa ja olla ystävällinen ja oon kuulemma söpö ja hyvännäköinen että sellasta itsetunnonnostatusta:D
Tänäänkin on juteltu ihan normaalisti ja silleen
Ihana
 
Ylös Pohja