Mielenterveys Ahdistaa helvetisti

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Laihdutuspuheet aiheuttaa pakko-oireita + tuntuu taas silt et mun pitää rajoittaa mun ihastumisia ja pitäs vaan ajatella et pelkästään suuremmil rakkauksil on välii. Mut miksei lievemmätkin ihastukset oo muka ihan ok? Must vaan tuntuu (sillee pakko-oiremaisesti) että mun pitää unohtaa kaikki lievät ihastukset ja jotenki ajatella että niillä ei oo mitään väliä ja et pelkästään suuremmil rakkauksil on väliä. En osaa selittää tätä mut ku mua ahistaa se että mulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan mut ne ei oo mitään elämäni rakkaus tasoo. Mä vihaan sitä koska tuntuu et en sais ajatella ollenkaan sellasia koska ne on niin lieviä. Siis mitä vittua tää nyt taas on. En jaksa olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Varsinkin kun kellään muulla ei oo näin paljon ihastuksia ni must tuntuu silt et mun pitäs laskee ihastuksiks pelkästään ne kaikista vahvimmat. Et niit olis edes vähän kohtuullisempi määrä. Mä vihaan tätä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Esimerkiks vaikka Roge, nii se ei missään vaiheessa oo ollu sellanen jota oisin ajatellut ihan 24/7. Siis kaukana mistään "rakastan yli kaiken" tasosta, mutta silti omalla tavallaan mulle tärkee ja basically ihastus muiden joukossa. Mutta must tuntuu etten sais edes laskee tollasia ihastuksiks koska emt, miten tavalliset ihmiset esim laskee tommoset? Ehkäpä ne laskee pelkästään ne joita ne oikeesti ajattelee ihan koko ajan ja on TÄYSIN obsessed siihen ihmiseen

En tajua miten muuten niillä on ollu niin vähän ihastuksia. Tää ei oikeesti oo enää edes huvittavaa, tää on pelkästään ahdistavaa. Mua ei oikeasti naurata enää. Aina heitetää vitsiä siitä kuinka mä oon tämmönen ja tommonen mut ei jaksa enää huvittaa. Oon pelkästään ahdistunut tästä

Must tuntuu että muut valehtelee itellee tai ei myönnä niitä tunteitaan, tai emt onko kyse sit siit et muut käyttää sanaa "kiinnostus" tai jotain vastaavaa samasta mistä mä käytän sanaa ihastus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Ahdistaa että tallennan rogest kuvii vaikka se ei ees oo mikään Timppa-tason rakkaus. Miks mun pitää tehdä noin. Miks mun pitää olla niin heikko et annan tollasten lievempien ihastusten vaikuttaa muhun

Mikä vittu mua vaivaa miksen oo niinku normaalit ihmiset SAATANA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Sit mietin oonko bi vaan siks et oon tämmönen saasta eikä ees miehet riitä mulle vaa tykkään naisistaki siks et "no mulle ny kelpaa kuka vaa ku oon muutenki tämmönen joka tykkää kaikista :))))))))" oikeest vitu kusipäät ketkä mulle on sanonu kaikkee paskaa vuosien varrella, en kuuntele sitä settii enää ikinä keltään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Vihaan sitä että timppa on varmaan edelleenkin se joka on ollu mulle niin eri juttu ku muut mut silti en pysty olla rakastamatta muitaki. vihaan kaikkea itessäni. Haluan mahdollisimman vähän ihastuksia jotta voin olla vittu normaali tai jotain. ei tässä oo järjen hiventäkään. Mutta en mä pysty poistaa tunteita joita koen. Vittu et vihaaaaaan idiootteja jotka ei tajuu mitään ja selittää vaan jotain bs:ää mulle siitä kuinka "mun pitäs keskittyy johonki muuhun välil" :))))) ääliöt oikeesti. Oksettaa taas ku vihaan itteeni. Oon heikko. Oon pelkästään heikko. Kosk se ei oo ainakaan vahvuutta et antaa tunteiden vaikuttaa itteensä. Voi vitun vittu oikeesti kiitos vaan kaikille. Oksetan itteeni, niin se vaa on. Ja mä kun ehdin jo riemuita kun hetken aikaa tuntu siltä että aidosti ja rehellisesti tykkään itsestäni. Tai et mul oli ihan positiivinen fiilis mut nyt taas oksettaa kaikki se paska mitä oon. Juu kiitti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
I guess kiusaaminen peruskoulussa + tää kaikki muu on ollu vaa sellane yhdistelmä et hyvä itsetunto on mahdottomuus
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Mä oon muuten satavarma että huono itsetunto on periaatteessa mun elämän se ydinongelma mistä kaikki muut asiat johtuu. Oon about satavarma että ocd on siitä johtuvaa. Kaikki johtuu siitä. Herkkyys ja huono itsetunto. Se on se mikä mun elämässä on se isoin ongelma, se ydinongelma ja se haastavin asia. Kaikki ongelmat tulee aina noista. Aina. Sosiaalisten tilanteiden pelottavuus johtuu noista. Jos mul ois hyvä itsetunto ni mua tuskin pelottais niin paljon muut ihmiset. Jos mul ois hyvä itsetunto nii varmaa pystyisin puhuu ihmisille avoimemmin ja olla oma itteni. Jos mul ois hyvä itsetunto ni ihastukset yms tuskin tuntuis samalla tavalla pahalta. Jos mul ois hyvä itsetunto mul ei ehkä olis kehittyny ocd:tä koska en ois ajatellu lapsena että "mun pitää tehdä asiat oikein ja mun pitää olla niinku muut"

Kaikki mun ongelmat suurinpiirtein ratkeis sillä jos mul ois oikeasti hyvä itsetunto.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Laihdutuspuheet aiheuttaa pakko-oireita + tuntuu taas silt et mun pitää rajoittaa mun ihastumisia ja pitäs vaan ajatella et pelkästään suuremmil rakkauksil on välii. Mut miksei lievemmätkin ihastukset oo muka ihan ok? Must vaan tuntuu (sillee pakko-oiremaisesti) että mun pitää unohtaa kaikki lievät ihastukset ja jotenki ajatella että niillä ei oo mitään väliä ja et pelkästään suuremmil rakkauksil on väliä. En osaa selittää tätä mut ku mua ahistaa se että mulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan mut ne ei oo mitään elämäni rakkaus tasoo. Mä vihaan sitä koska tuntuu et en sais ajatella ollenkaan sellasia koska ne on niin lieviä. Siis mitä vittua tää nyt taas on. En jaksa olla.
tää nyt ei suoraan liity tähään.Kun en ajatellut enää ihastua suorastaan pakkomielteisesti jokaiseen vastaan kävelevään(joo liioteltua tietty), niin kyllä voin sanoa että kaikki ehkä jopa muuttu paremmaks.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Mä oon muuten satavarma että huono itsetunto on periaatteessa mun elämän se ydinongelma mistä kaikki muut asiat johtuu. Oon about satavarma että ocd on siitä johtuvaa. Kaikki johtuu siitä. Herkkyys ja huono itsetunto. Se on se mikä mun elämässä on se isoin ongelma, se ydinongelma ja se haastavin asia. Kaikki ongelmat tulee aina noista. Aina. Sosiaalisten tilanteiden pelottavuus johtuu noista. Jos mul ois hyvä itsetunto ni mua tuskin pelottais niin paljon muut ihmiset. Jos mul ois hyvä itsetunto nii varmaa pystyisin puhuu ihmisille avoimemmin ja olla oma itteni. Jos mul ois hyvä itsetunto ni ihastukset yms tuskin tuntuis samalla tavalla pahalta. Jos mul ois hyvä itsetunto mul ei ehkä olis kehittyny ocd:tä koska en ois ajatellu lapsena että "mun pitää tehdä asiat oikein ja mun pitää olla niinku muut"

Kaikki mun ongelmat suurinpiirtein ratkeis sillä jos mul ois oikeasti hyvä itsetunto.
kyllä se varmaan asioita parantais
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Vihaan sitä että timppa on varmaan edelleenkin se joka on ollu mulle niin eri juttu ku muut mut silti en pysty olla rakastamatta muitaki. vihaan kaikkea itessäni. Haluan mahdollisimman vähän ihastuksia jotta voin olla vittu normaali tai jotain. ei tässä oo järjen hiventäkään. Mutta en mä pysty poistaa tunteita joita koen. Vittu et vihaaaaaan idiootteja jotka ei tajuu mitään ja selittää vaan jotain bs:ää mulle siitä kuinka "mun pitäs keskittyy johonki muuhun välil" :))))) ääliöt oikeesti. Oksettaa taas ku vihaan itteeni. Oon heikko. Oon pelkästään heikko. Kosk se ei oo ainakaan vahvuutta et antaa tunteiden vaikuttaa itteensä. Voi vitun vittu oikeesti kiitos vaan kaikille. Oksetan itteeni, niin se vaa on. Ja mä kun ehdin jo riemuita kun hetken aikaa tuntu siltä että aidosti ja rehellisesti tykkään itsestäni. Tai et mul oli ihan positiivinen fiilis mut nyt taas oksettaa kaikki se paska mitä oon. Juu kiitti.
okei älä ajattele aluks että se on epänormaalia niin käytännössä ajattelet asiaa vähemmän. Niin ja tunteet on iha sallittuja. Et sä heikko ole.

tsemppiii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
tää nyt ei suoraan liity tähään.Kun en ajatellut enää ihastua suorastaan pakkomielteisesti jokaiseen vastaan kävelevään(joo liioteltua tietty), niin kyllä voin sanoa että kaikki ehkä jopa muuttu paremmaks.
Okei. Kiva juttu mutta ei tosiaan liity tähän. Itsehän en vaan voi kytkeä tunteita pois päältä ja must se on outoa jos joku voi. Sori mut tulee oikeesti paha olo tämmösist kommenteist.
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Okei. Kiva juttu mutta ei tosiaan liity tähän. Itsehän en vaan voi kytkeä tunteita pois päältä ja must se on outoa jos joku voi. Sori mut tulee oikeesti paha olo tämmösist kommenteist.
en voi kytkeä tunteita päältä ja joo se on sika outoo, mut siis hankala selittää ja joo anteeks tosi paljon
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Laihdutuspuheet aiheuttaa pakko-oireita + tuntuu taas silt et mun pitää rajoittaa mun ihastumisia ja pitäs vaan ajatella et pelkästään suuremmil rakkauksil on välii. Mut miksei lievemmätkin ihastukset oo muka ihan ok? Must vaan tuntuu (sillee pakko-oiremaisesti) että mun pitää unohtaa kaikki lievät ihastukset ja jotenki ajatella että niillä ei oo mitään väliä ja et pelkästään suuremmil rakkauksil on väliä. En osaa selittää tätä mut ku mua ahistaa se että mulla on tunteita jotain ihmistä kohtaan mut ne ei oo mitään elämäni rakkaus tasoo. Mä vihaan sitä koska tuntuu et en sais ajatella ollenkaan sellasia koska ne on niin lieviä. Siis mitä vittua tää nyt taas on. En jaksa olla.
Laihdutus pitäis kieltää lailla silloin kun tavoitteet on vaan ulkonäön parantamisessa. Helsingissä Mannerheimintien varressa on Laihduttamo-niminen liiketila, on niin monta kertaa tehny mieli vaikka rikkomaan sen ikkunat (puhtaasti ajatuksen tasolla) ihan vaan koska vihaan tän maailman ulkonäkökeskeisyyttä. Ja ei, en ole oikeasti menossa tekemään mitään eikä minulla ole mitään tätä kyseistä yritystä vastaan vaan otin sen vain esimerkiksi laajemmasta laihduttamisen ympärille muodostuneesta liiketoiminnasta, joka ei vastaa todellakaan omia arvojani :/ en myöskään kehota tällä viestilläni mihinkään omaisuuden rikkomiseen vaan mieluummin edistämään erilaisten kehojen hyväksymistä ☺
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,970
Reaktioarvo
2,897
Laihdutus pitäis kieltää lailla silloin kun tavoitteet on vaan ulkonäön parantamisessa. Helsingissä Mannerheimintien varressa on Laihduttamo-niminen liiketila, on niin monta kertaa tehny mieli vaikka rikkomaan sen ikkunat (puhtaasti ajatuksen tasolla) ihan vaan koska vihaan tän maailman ulkonäkökeskeisyyttä. Ja ei, en ole oikeasti menossa tekemään mitään eikä minulla ole mitään tätä kyseistä yritystä vastaan vaan otin sen vain esimerkiksi laajemmasta laihduttamisen ympärille muodostuneesta liiketoiminnasta, joka ei vastaa todellakaan omia arvojani :/ en myöskään kehota tällä viestilläni mihinkään omaisuuden rikkomiseen vaan mieluummin edistämään erilaisten kehojen hyväksymistä ☺
No tää. Ja vihaan sitä ku jotkut äyssit on sillee "kehopositiivisuus on epäterveellistä" juuh niinpä ku ulkonäkökeskeisyyshän ei oo yhtään epäterveellistä. Missä tynnyrissä ne oikeen elää ku ei tajuu kuinka paljon tämmönen aiheuttaa esim anoreksiaa sun muita mielenterveysongelmia. Mun mielestä terveydentilan takia laihduttaminen on ihan okei (jos ite haluu) mut siin ois hyvä olla ammattilainen auttamas, mut ulkonäön takia ei koskaan pitäs ruveta siihen imo. Sitä paitsi se terveydentilakin on oikeestaan sen ihmisen oma asia. Sama niinku periaatteessa alkoholistiki voi olla alkoholisti jos se ei halua parantua, kukaan ei voi pakottaa jos ei halua löydy. Esim vaikka itse oon ylipainoinen niin mulla ei oo motii laihduttaa, siis jos ei lasketa näit äkillisii pakko-oireita mitä tulee laihdutuksest. Et jos mul ei oo motii laihduttaa terveyden takia ni sillo mun ei kannata edes yrittää, ei siit mitää tuu jos ei sitä ite haluu. Mut ulkonäön takia just välillä tuntuu silt et pitäs koska just pakko-oireet, mutta ulkonäön takia ei ikinä pitäs niin tehdä. En haluu syömishäiriöönkää sairastuu tai mitään ja luulen et siinä nimenomaan on riski siihen. Varsinkin kun mulla on muutenki pakonomaista ajattelua taustalla niin sen luulis helposti johtavan siihen että asiasta tulee pakkomielle.
 
Ylös Pohja