Mielenterveys Ahdistaa kun jouvun tännää mennee kotia :)))

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
En haluais mut mun äiti tuskin haluu et jään kovin pitkäksi aikaa tänne mun poikaystävän ja sen perheen luo vaikka niitä ei haittaa että täällä oon ku tietävät mikä tilanne meillä kotona on.

Ei vaan mun siskojen mukaan kuulosta kauhean kivalta olla siellä ja en tiiä mitä tapahtuu ku kotia pääsen
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja tosiaan, selitys:

Tilanne eskaloitu kotona toissapäivänä aika pahasti ja johti lopulta siihen että meille soitettiin poliisit.
Mun iskä luulee että se olin minä joka soitti ne koska se oli mun ja mun pikkuveljen puhelimista katkassu netin ja nähny sitte tiedoista että olin laittanu tekstiviestiä jollekki nii päätteli et oisin käskenyt jotakuta soittaa ne. (En soittanut, en olis uskaltanu mut eihän se mua usko) Sit se lopulta katkaisi liittymät kaikilta meiltä lapsilta.
Eilen sitten sain koulussa äitiltä viestiä (Wifi onneksi toimii vaikka ois liittymä kiinni) että voisinko mennä sitte vaikka mun poikaystävän luo yöksi ku iskä on edelleen raivona joten here we are
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Oon nytte kotona ja kaikki kai on hyvin mutta silti ahistaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Eilen tosiaan iskä suuttu ku huomasi et tulin kotia. Ei sanonu mulle mittää mutta kuulin ku sano äitille että mulla ei oo oikeutta asua täällä

Tänki päivän olin kokonaan pois kotoa vaikka koulu loppu jo klo 11 ja nyt vasta tulin kotia. Ei oo kukkaa huomannu että oisin edes tullu ku nii hiljaa tulin sisälle
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja tosiaan, selitys:

Tilanne eskaloitu kotona toissapäivänä aika pahasti ja johti lopulta siihen että meille soitettiin poliisit.
Mun iskä luulee että se olin minä joka soitti ne koska se oli mun ja mun pikkuveljen puhelimista katkassu netin ja nähny sitte tiedoista että olin laittanu tekstiviestiä jollekki nii päätteli et oisin käskenyt jotakuta soittaa ne. (En soittanut, en olis uskaltanu mut eihän se mua usko) Sit se lopulta katkaisi liittymät kaikilta meiltä lapsilta.
Eilen sitten sain koulussa äitiltä viestiä (Wifi onneksi toimii vaikka ois liittymä kiinni) että voisinko mennä sitte vaikka mun poikaystävän luo yöksi ku iskä on edelleen raivona joten here we are
No johan on hyvin selitetty xD Ensin puhun soittamisesta ja sitte viestin laittamisesta ja taas soittamisesta.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Eilen tosiaan iskä suuttu ku huomasi et tulin kotia. Ei sanonu mulle mittää mutta kuulin ku sano äitille että mulla ei oo oikeutta asua täällä

Tänki päivän olin kokonaan pois kotoa vaikka koulu loppu jo klo 11 ja nyt vasta tulin kotia. Ei oo kukkaa huomannu että oisin edes tullu ku nii hiljaa tulin sisälle
Sillä ei oo mitään oikeutta asua siellä 😤
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sillä ei oo mitään oikeutta asua siellä 😤
No ei oikeestaan ookkaa. Välillä on teheny mieli huutaa sille että mulla on sentään muitaki paikkoja mihi mennä mut sillä ei oo ku tää talo ja kukkaa ei ees haluu sitä tänne.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja taas koko päivä ahistanu ja pelottanu. Aivan sama mitä äiti sanoo nii en todellakaan tule ulos täältä huoneesta. Se väittää et kaikki on hyvin kunhan oon vaa mahollisimman neutraali mut ei se tunnu sen ittesäkkää kohalla auttavan nii miksköhän auttas sit mun kohalla
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Ja taas koko päivä ahistanu ja pelottanu. Aivan sama mitä äiti sanoo nii en todellakaan tule ulos täältä huoneesta. Se väittää et kaikki on hyvin kunhan oon vaa mahollisimman neutraali mut ei se tunnu sen ittesäkkää kohalla auttavan nii miksköhän auttas sit mun kohalla
Kenenkään ei tule olla omassa kodissaan "mahdollisimman neutraali".
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Kenenkään ei tule olla omassa kodissaan "mahdollisimman neutraali".
No sitä minäkin.
Oon muutenki esittäny neutraalia ihan tarpeeksi nii ei kiinnosta enää, mieluummin oon piilossa niin ettei tarvi kommunikoida
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Melekee naurattas jos ei ois nii ruton lapsellista toi käytös. Ei kuuntele mitä muilla on sanottavana ja keskeyttää jatkuvasti.
Lisäksi ne tappelee aina 2 min ja toiset 2 min ovat sovussa ja taas sama ralli uudestaan ja uudestaan ja välillä saattavat yhtäaikaa olla ihan normaalisti ja silti tapella jostaki asiasta
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,976
Reaktioarvo
8,475
Melekee naurattas jos ei ois nii ruton lapsellista toi käytös. Ei kuuntele mitä muilla on sanottavana ja keskeyttää jatkuvasti.
Lisäksi ne tappelee aina 2 min ja toiset 2 min ovat sovussa ja taas sama ralli uudestaan ja uudestaan ja välillä saattavat yhtäaikaa olla ihan normaalisti ja silti tapella jostaki asiasta
Sivistyneessä maailmassa avioero olisi ratkaisu.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Sivistyneessä maailmassa avioero olisi ratkaisu.
Mun äiti on siitä jo puhunu mutta ei oo vielä sitä pystyny tekemään. Liian palijon asioiden selvittelyä ja ku miettii että lapsiakin löytyy se 12 kpl joista vielä 10 tulee olemaan monia vuosia vielä vanhempien hoidossa nii ei oo heleppo. Ja eihän se tietenkään mitään eroa oikeasti haluaisi nii varmaan seki estää. Oon kyllä yrittäny sanua sille että edes joku asumusero ku kukaan ei jaksa tätä.
Ja jostaki syystä iskäki on sitä vastaan, tiiä sitte miksi. Varmaan ihan vastaan väittämisen ilosta vaan
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja nyt on taas kaikki normaalisti ku äiti pakotti mut käymään syömässä keittiössä samaan aikaan ku iskäki istu siellä.
Kyl me puhuttiin aika normaalisti sitte myöhemminkin jostai random fysiikantehtävistä mitä sen piti tehä mutta eipä mua kauhiasti kiinnosta siltikään tuolla muualla oleskella. Tiiän kyllä että se jauhaa paskaa selän takana (ironista kun sitten väittää että muut tekee sitä samaa) sillon ku luulee etten kuule
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Toivottavasti asiat menis teillä parempaan suuntaan D: Kyllä omassa kodissa pitäisi pystyä asumaan rauhassa ilman pelkoa perheenjäsenen käytöksen takia. Varmasti ahdistavaa kaikille perheen lapsille, pienimmistä puhumattakaan D:
 
Ylös Pohja