Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ahdistaa (liittyy ystävyyssuhteeseen)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="aarre" data-source="post: 5362" data-attributes="member: 224"><p>mulla on epävakaa. en pysty säätelemään tunteitani joten jos et kestä tuollaista ihmissuhdetta niin paras katkaista välit. pitkäaikainen sairaus traumoineen kyseessä, mulla ei ole auttanut edes terapia.</p><p></p><p>jos taas oikeasti kestät ja haluat yrittää ystävyyttä jatkaa niin mun vinkit: anna toisen rauhoittua. mä tajuan yleensä itse ylireagoineeni, kun saan olla tunteja/muutaman päivän rauhassa. tuo että teilläkin tilanne normalisoituu viittaa mun mielestä juuri tuohon että hän jälkikäteen tajuaa ettei ehkä ollutkaan aihetta suuttua. aseta rajat sille mitä siedät ja mitä et, ja sano että haluat ystävä olla, kunhan myös sua kunnioitetaan. käytöksen siis voi päättää mutta tunteitaan ei. mikään tunne tai sairaus ei ole tekosyy esim. haukkumiselle tai väkivallalle. mun on pakko pitää se oma ajatteluhetkeni tai suutun vain entisestään. yleensä sen suuttumuksen taustalta löytyykin sitten suru siitä ettei toinen tunnu välittävän tai mua ei ymmärretä.</p><p></p><p>voin yrittää vähän paremminkin auttaa jos osaat esittää spesifempejä kysymyksiä. :-D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aarre, post: 5362, member: 224"] mulla on epävakaa. en pysty säätelemään tunteitani joten jos et kestä tuollaista ihmissuhdetta niin paras katkaista välit. pitkäaikainen sairaus traumoineen kyseessä, mulla ei ole auttanut edes terapia. jos taas oikeasti kestät ja haluat yrittää ystävyyttä jatkaa niin mun vinkit: anna toisen rauhoittua. mä tajuan yleensä itse ylireagoineeni, kun saan olla tunteja/muutaman päivän rauhassa. tuo että teilläkin tilanne normalisoituu viittaa mun mielestä juuri tuohon että hän jälkikäteen tajuaa ettei ehkä ollutkaan aihetta suuttua. aseta rajat sille mitä siedät ja mitä et, ja sano että haluat ystävä olla, kunhan myös sua kunnioitetaan. käytöksen siis voi päättää mutta tunteitaan ei. mikään tunne tai sairaus ei ole tekosyy esim. haukkumiselle tai väkivallalle. mun on pakko pitää se oma ajatteluhetkeni tai suutun vain entisestään. yleensä sen suuttumuksen taustalta löytyykin sitten suru siitä ettei toinen tunnu välittävän tai mua ei ymmärretä. voin yrittää vähän paremminkin auttaa jos osaat esittää spesifempejä kysymyksiä. :-D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ahdistaa (liittyy ystävyyssuhteeseen)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja