Suhteet Ahdistaa todella paljon kun ihmiset yrittää ottaa muhun yhteyttä enkä tiiä mitä sanoa tai tehä D:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Lmao voi vitun vittu D: rääh vaan sitte nii :D kai mä jotain niille si vastaan, voivittusaatana. Muuten ei kai ees nii paha mut ku huvittaa että toi yks joka sillon ilmeisesti koitti iskee mua ni laittaa mulle nyt taas viestii ja luulin että sanoin sille jo selkeesti etten halua olla sen kanssa :---D kaikkea sitä taas! Entä jos vaan kaivaudun maan alle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oikeesti tää on taas niin tätä voi vittu: jatkuvasti joku oman elämänsä sankari koittaa iskeä tms. Ja sit mä oon vaa sillee ":/ boy bye" huoh pitäs varmaan liimata otsaan lappu jossa lukee "EN OLE KIINNOSTUNUT ALLE 40-VUOTIAISTA" kissankokoisin kirjaimin -.-' tosin en oo ihan varma minkä ikäinen tää kyseinen sankari on, saattaapi olla ehk jopa 40 mut veikkaisin enemmän 30ish, mut en osaa arvioida kyl. Joka tapauksessa vaikka se oliskin vanhempi niin en mä kuitenkaan siitä nyt sattuneesta syystä tykkää. Vai yrittääkö se nyt taas olla vaan "kaveri" mut venaa kuitenkin sit tilaisuutta iskeä.
 
Ylös Pohja