Ahdistanee aikalailla

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Hähää on ihan vitun sekasin mun tunne-elämän kanssa, se on puutunu näköjään tunnottomaksi :D ja nyt tunnen jotain rakkaudetta sisältävää muttei se tunnu enää kunnolla. Se on vaan semmonen outo olo, ei hyvä eikä huono mutta ahdistava ja kässään että tykkään siitä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Miksei ne painu vittuun?? Olis helpompaa olla ilman sitä yhtä varsinkin. No mutta ei mitä sillä liikkuu päässä. En todellakaa aijo jäädä sen perään :DD mutten saa estettyä sitä. Tää oon viimene kerta en enää ikinä tuu tähän tilanteeseen. Ei tästä tuu yhtään vittu mitään itken XD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Ihmisissä ei ole mitään hyvää. Ihmisyys on 1700-luvun ranskalaisten hinttien huono vitsi. Jokainen, joka välittää sinusta, välittää vain loukataksesi sinua.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Ihmisissä ei ole mitään hyvää. Ihmisyys on 1700-luvun ranskalaisten hinttien huono vitsi. Jokainen, joka välittää sinusta, välittää vain loukataksesi sinua.
eikä, ai saatana nyt osu :D no ihan tuntuu että totta olis, ei kai täältä koskaan löydy mitään lopullista. Enmä ees tiiä välittikö se musta vai ei, varmaan ei mutta silti aiheutti mulle paskan olon XD saatana uskotko että sen takia mun olo meni taas huonommaks, vois oikeesti yrittää kyssiä taas. Ei vittu jaksa mutta ennä siitä eroon pääse, kun en osaa lähtee. Voi jumalauta mä vihaan ihmisiä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
eikä, ai saatana nyt osu :D no ihan tuntuu että totta olis, ei kai täältä koskaan löydy mitään lopullista. Enmä ees tiiä välittikö se musta vai ei, varmaan ei mutta silti aiheutti mulle paskan olon XD saatana uskotko että sen takia mun olo meni taas huonommaks, vois oikeesti yrittää kyssiä taas. Ei vittu jaksa mutta ennä siitä eroon pääse, kun en osaa lähtee. Voi jumalauta mä vihaan ihmisiä.
Maon mukaan poliittinen valta löytyy kiväärin piipusta, minusta valta omaan elämään löytyy kiväärin piipusta.
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
845
Reaktioarvo
776
Miltä rakastuminen tuntuu, onko se kaikilla hiukan erilaista? Tsemppiä sinne. D:
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
O ou. D: Oon syvällisellä päällä ja mietityttää, mitä hyötyä ihmiselle on rakastumisesta. Onko siitä edes mitään hyötyä?
Terveydellisesti kuulemma vähemmän masennusta ja päihteiden väärinkäyttöä, matalampi verenpaine, vähemmän ahdistuneisuutta, vähemmän kipuja, parempi stressinhallintakyky, vähemmän flunssaa, nopeampi parantuminen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,532
Reaktioarvo
8,651
Terveydellisesti kuulemma vähemmän masennusta ja päihteiden väärinkäyttöä, matalampi verenpaine, vähemmän ahdistuneisuutta, vähemmän kipuja, parempi stressinhallintakyky, vähemmän flunssaa, nopeampi parantuminen.
Hyi p*ihteitä..
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
845
Reaktioarvo
776
Terveydellisesti kuulemma vähemmän masennusta ja päihteiden väärinkäyttöä, matalampi verenpaine, vähemmän ahdistuneisuutta, vähemmän kipuja, parempi stressinhallintakyky, vähemmän flunssaa, nopeampi parantuminen.
Oi, aika kiva. D: Toivottavasti selviät. En osaa oikein auttaa ja aamulla todennäköisesti tulen järkyttyneenä katsomaan, mitä olen yöllä kirjoittanut. Tsemppiä kuitenkin niin kuin jo aiemmin sanoin. Ehkä se auttaa jotain. D:
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Oi, aika kiva. D: Toivottavasti selviät. En osaa oikein auttaa ja aamulla todennäköisesti tulen järkyttyneenä katsomaan, mitä olen yöllä kirjoittanut. Tsemppiä kuitenkin niin kuin jo aiemmin sanoin. Ehkä se auttaa jotain. D:
Kiitosta taas. Vituttaa vaan tää mun hyväuskosuus ja että pyrin olemaan kaikille kiva. Saatana mua ärsyttää tuo nyt taas seuraavat viikot ja varmaa ahistun kaikesta
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
845
Reaktioarvo
776
Kiitosta taas. Vituttaa vaan tää mun hyväuskosuus ja että pyrin olemaan kaikille kiva. Saatana mua ärsyttää tuo nyt taas seuraavat viikot ja varmaa ahistun kaikesta
Itsekin olen kaikille kiva. Uskon myös, että jokainen ihminen tarkoittaa hyvää ja sitten se onkin loputon suo. Tämä tuskin lohdutti, mutta et ole ehkä ainoa. Annan aina anteeksi ja odotan, että tää ihminen muuttuisi. Se vie voimia. Toivottavasti et ahdistu, ahdistus on niin ikävä ja lamaannuttava tunne. Tarkoitan, että mun on vaikea hoitaa asioita ahdistuneena, kun kädet tärisee ja niin edelleen. Tarkoitan sitä lamaannuttavana.

Okei en tiedä, mitä selitän. On aikani mennä nukkumaan. Hyvää yötä. <3
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Itsekin olen kaikille kiva. Uskon myös, että jokainen ihminen tarkoittaa hyvää ja sitten se onkin loputon suo. Tämä tuskin lohdutti, mutta et ole ehkä ainoa. Annan aina anteeksi ja odotan, että tää ihminen muuttuisi. Se vie voimia. Toivottavasti et ahdistu, ahdistus on niin ikävä ja lamaannuttava tunne. Tarkoitan, että mun on vaikea hoitaa asioita ahdistuneena, kun kädet tärisee ja niin edelleen. Tarkoitan sitä lamaannuttavana.

Okei en tiedä, mitä selitän. On aikani mennä nukkumaan. Hyvää yötä. <3
Kiva kuulla. Haistatan silti paskat sille :D hyvää yötä! <3
 
Ylös Pohja