Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistavaaaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36312" data-attributes="member: 34"><p>Jaahas. Itken tässä (tai en sillee kunnolla mut vähän itkettää ja on surullinen olo rääh) parille biisulle, äsken itkin saving forever for you:lle ja nyt over and over again:lle :D en kestä näitä muistoja. Miks kaikki tuntuu nyt niin surulliselta. Huoh ajattelen timoo joka sekunti näköjään. Katoin pitkäst aikaa sen pätkän mis timppa ja eeva litmanen puhuu Velipuolikuust ja oikeest KUOLIN miten toi voi ees olla noin söpö. Itken. Huoh oon tässä nyt niin monta päivää aatellu timppaa ihan koko vitun ajan että ei saatana. Toki mietin sitä joka päivä mut nyt oon ollu viel enemmän ehk sekasin ku normaalisti. Ku oon kattonu muutenki paljon enemmän kaikkee. Ja kaikki menee niin saatanasti tunteisiin että. </p><p></p><p>Vittu että tää biisi sattuu koska:</p><p><em>there's nothing to be afraid of</em></p><p><em>there's nothing to be afraid of</em></p><p><em>after all it's only love</em></p><p>😭😭😭😭😭 Ei vittu nyt. MIKS mä kuuntelen tämmöst musaa. Oikeest vittu että käy kyllä tunteisiin ja pahasti. Ok mutta miks must tuntuu edelleenkin silt et toi mies on vaa ainoo joka on tarkotettu mulle D:::::: miks se tuntuu niin oikeelta verrattuna kaikkiin muihin. Emt ehkä se tunne tulee vaa siit ku näytetään niin samalt ni sit mun aivot on sillee "juu meidät on siis luotu yhteen". Huoh. Häiritsevää oikeasti miten samannäköset silmätki meil on. Huoh en tiiä jotenki se vaa tuntuu silt et oltas täydellisii yhes mut nah ei varmaan, tuskin mä sovin kenenkään kans yhteen koska oon esim. idiootti ja sillee. Ja must vielki tuntuu silt et kaikki pitää mua rumana, vaikka se on jo todistettu vääräks :D kaikki ei todellakaan pidä mua rumana ja se on oikeasti fakta kun oon kuullu useammaltakin mieheltä että oon kuulemma kaunis. Niin mist vitust tulee toi "yhyy kukaan ei vois tykätä must" asenne. Tai ehkä se on enemmän se että "timppa tuskin tykkäis must koskaan" eikä silleen yleisesti et kukaan ei tykkäis must. Huoh itkettää oon niin rakastunu haluun vaan sen. Eiku. Mitä. Eiku siis? Ei se oo ainut jota rakastan???? :D aha tää menee taas hyvin näköjään. Mul on niin tajuton ikävä että en tiiä miten selviin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36312, member: 34"] Jaahas. Itken tässä (tai en sillee kunnolla mut vähän itkettää ja on surullinen olo rääh) parille biisulle, äsken itkin saving forever for you:lle ja nyt over and over again:lle :D en kestä näitä muistoja. Miks kaikki tuntuu nyt niin surulliselta. Huoh ajattelen timoo joka sekunti näköjään. Katoin pitkäst aikaa sen pätkän mis timppa ja eeva litmanen puhuu Velipuolikuust ja oikeest KUOLIN miten toi voi ees olla noin söpö. Itken. Huoh oon tässä nyt niin monta päivää aatellu timppaa ihan koko vitun ajan että ei saatana. Toki mietin sitä joka päivä mut nyt oon ollu viel enemmän ehk sekasin ku normaalisti. Ku oon kattonu muutenki paljon enemmän kaikkee. Ja kaikki menee niin saatanasti tunteisiin että. Vittu että tää biisi sattuu koska: [I]there's nothing to be afraid of there's nothing to be afraid of after all it's only love[/I] 😭😭😭😭😭 Ei vittu nyt. MIKS mä kuuntelen tämmöst musaa. Oikeest vittu että käy kyllä tunteisiin ja pahasti. Ok mutta miks must tuntuu edelleenkin silt et toi mies on vaa ainoo joka on tarkotettu mulle D:::::: miks se tuntuu niin oikeelta verrattuna kaikkiin muihin. Emt ehkä se tunne tulee vaa siit ku näytetään niin samalt ni sit mun aivot on sillee "juu meidät on siis luotu yhteen". Huoh. Häiritsevää oikeasti miten samannäköset silmätki meil on. Huoh en tiiä jotenki se vaa tuntuu silt et oltas täydellisii yhes mut nah ei varmaan, tuskin mä sovin kenenkään kans yhteen koska oon esim. idiootti ja sillee. Ja must vielki tuntuu silt et kaikki pitää mua rumana, vaikka se on jo todistettu vääräks :D kaikki ei todellakaan pidä mua rumana ja se on oikeasti fakta kun oon kuullu useammaltakin mieheltä että oon kuulemma kaunis. Niin mist vitust tulee toi "yhyy kukaan ei vois tykätä must" asenne. Tai ehkä se on enemmän se että "timppa tuskin tykkäis must koskaan" eikä silleen yleisesti et kukaan ei tykkäis must. Huoh itkettää oon niin rakastunu haluun vaan sen. Eiku. Mitä. Eiku siis? Ei se oo ainut jota rakastan???? :D aha tää menee taas hyvin näköjään. Mul on niin tajuton ikävä että en tiiä miten selviin.[I][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistavaaaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja