Aihe vapaa Ahdistavaaaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Oon kuunnellu pari kertaa tän biisun tänää ja rakastan tota enemmän ku mitää xd

Mutta ahdistaa ihan vitusti :D hehe. Tää on kyl mun tunnusbiisi. On vaa iha kauhee olo ehkä lonkeron korkkaaminen auttais asiaan tai jotain. Tai sit ei.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Oikeesti toi biisi,,,, why are you attacking me???????????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Lonkero korkattu D: miten ees voi ahdistaa näin paljon aaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Oho oon juonu tätä yhtä ja samaa lonkeroa melkein tunnin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Ajattelen noita kahta ihan koko vitun ajan joka ikinen sekunti enkä voi purkaa tunteita kellekään paitsi täällä mutta ei se auta yhtään. Niin saatanallinen ikävä. Haluun vaan juoda vitusti alkoholia jotta oisin tarpeeks sekasin unohtaakseni. Vaikka eihän se saa unohtamaan, pikemminkin ajattelee vielä enemmän niit ehkä.
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
mulla menee koko listani yli XD tuosta voi käydä bongailemassa. en kestä kristiinallakin on niin ihana ääni autsis D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Helvetti kun viettäö vapoua tuttujen ja perheen knssa eikä voi hölistä noista ollenkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Oikeesti mua itkettää. Vaikee olla näiden ajatusten kand. En jotenkin jaksa ki ei oo ketään joka tsuis mua. No jaa. Ei mun ksverit tajuu mus myöskään joten
Ei niiden kanssa oo kyllä sen parempaa oikeesti. Mutta eipä näidenkään knd voi hölistä noist
Ei kenenkään kanssa voi hölistä noista, ainoastaan voin kirjotella tänne yms. Ja nii.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
JA SIELTÄ tuli toukokuu ja nyt voidaan sanoa että oon mietiskellyt timppaa niinku joulukuusta toukokuuhun xddddddd OOPS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Huutista jotenki näin et ytää tapahtuis. Huoh jos bkoht taas itketöön. Tää on vähän sams ku sillon 9.1
Vai millon se nyt olkaan. Mut kuitenkin se yks ilta. Ku plin hieman humalas. Ja nyt vaan mietitään noit kahta ja voi vittuiiiiiuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Lol join ehk neljä tai viis juomaawn res tiiä mutjooen oo ees paljoo humalassa oon vaa vähän väsynyt ja asrhjdrhbjthyyh juuh

HYI KAUHEE SIIS MIKÄ VITU HOMMA

Oon vanhempien kaa olkkaris ja actually äiti kääns kanavaa ja sielt tuli kontio & parmas 😭😭😭😭😭😭😭 itken koht vittu täysiä. Olin silller "hhhh kontio & parmss" RTJJGHHHHGolin mielessäni heti sillee ohhhhhhh no toi kuulostaa ihan timpalt ja nii se olikin ja 😭😭😭😭😭😭😭 aaaaa ku katoin siihe nii olin. Vaa et voi vittuuuuu se on oikeest. Mietin et kuulostaa timpalt mut voijse olla. Ei vittu. Huutoitkua kohta ku oon koko illan miettiny timbaa ja otketyny se ja,,,, voi vittu kiitti 😭 STOP. AaaaAAAAA mitäköhän,,,,, pelottaa ja hirvittää kun emt tai en vaa voi diilaa sen kaa et näin vilauksen timpast ja kuulin sen äänen siis se oli pahinta sen äänen kuuleminen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
HUUTISTA päässä soi oikeesti toi stacy's mom XDDDDDDDDD TAi stacy's dad anyway se
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,052
Reaktioarvo
8,495
HUUTISTA päässä soi oikeesti toi stacy's mom XDDDDDDDDD TAi stacy's dad anyway se
Tiesitkö, että yhtyeellä on muitakin hyviä kappaleita? Olivat vain tyypillinen MTV:n yhden hitin ihme, kun eivät saaneet muita biisejään MTV:lle soimaan ennenkuin siitä tuli nykyinen paskan tosi-tv:n kanava vähämielisille ghettonuorille.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Tiesitkö, että yhtyeellä on muitakin hyviä kappaleita? Olivat vain tyypillinen MTV:n yhden hitin ihme, kun eivät saaneet muita biisejään MTV:lle soimaan ennenkuin siitä tuli nykyinen paskan tosi-tv:n kanava vähämielisille ghettonuorille.
En oo tainnut kuulla niitä muita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Mitä helvettiä tapahtuu oikeasti xDDDDDD EN VOI XD en voi kuunnella näitä biisejä, en tiedä itkettääkö vai naurattaako mua???? En myöskään tiedä panettaako vai itkettääkö mua enemmän kosk toisaalta oon sillee "ohhh god hes hot 🥵" mut toisaalta oon silleen "pls 😭😭😭😭 I'M DED" niiku en tiiä mikä näistä tunteista on se vahvin. Varmaan tää ahistus ja suru kuitenkin xD en ees tiedä. Ku siis. Näin taas unta timpast ainaki et nään näköjään joka yö unta siit. Se kyl raasto aik paljo. Se jopa flirttas mulle tai jotai vastaavaa. En ees tiiä. Mut jotenki se vaikutti siin silt et se pitää must myös, huutist en kestä uniani. En osaa kuvailla tarkemmin ku se oli nii sekavaa koko uni mut tosi raastavaa se oli äääääh ei vittu. En kyl vittu tiiä yhtään. Täst ei enää paljon sekavammaks voi mennä :DDDDDDD toisaalta ajattelen jonttua koska kuuntelen biisiä josta tulee mieleen (myös) se. Vaikk tosiaan tää onki timban lista ja toki tää biisu muistuttaa timpast mut se muistuttaa vähän myös jontust, koska.... Tää tais olla ihan alunperin siihen liittyvä biisi. Ja en tykkää siit et sen jälkee tää on liittyny vaikka keihin, basically hessuun ja timppaan ja artoonki varmaa AT LEAST. Mutta en kuitenkaan ajattele ketään niin vitusti kuin timppaa ja no periaatteessa hessua myös mutta niin anyway. I don't know even. Mitä pitäs aatella mistäkin. AAAAAAAA.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Jaahas. Itken tässä (tai en sillee kunnolla mut vähän itkettää ja on surullinen olo rääh) parille biisulle, äsken itkin saving forever for you:lle ja nyt over and over again:lle :D en kestä näitä muistoja. Miks kaikki tuntuu nyt niin surulliselta. Huoh ajattelen timoo joka sekunti näköjään. Katoin pitkäst aikaa sen pätkän mis timppa ja eeva litmanen puhuu Velipuolikuust ja oikeest KUOLIN miten toi voi ees olla noin söpö. Itken. Huoh oon tässä nyt niin monta päivää aatellu timppaa ihan koko vitun ajan että ei saatana. Toki mietin sitä joka päivä mut nyt oon ollu viel enemmän ehk sekasin ku normaalisti. Ku oon kattonu muutenki paljon enemmän kaikkee. Ja kaikki menee niin saatanasti tunteisiin että.

Vittu että tää biisi sattuu koska:
there's nothing to be afraid of
there's nothing to be afraid of
after all it's only love

😭😭😭😭😭 Ei vittu nyt. MIKS mä kuuntelen tämmöst musaa. Oikeest vittu että käy kyllä tunteisiin ja pahasti. Ok mutta miks must tuntuu edelleenkin silt et toi mies on vaa ainoo joka on tarkotettu mulle D:::::: miks se tuntuu niin oikeelta verrattuna kaikkiin muihin. Emt ehkä se tunne tulee vaa siit ku näytetään niin samalt ni sit mun aivot on sillee "juu meidät on siis luotu yhteen". Huoh. Häiritsevää oikeasti miten samannäköset silmätki meil on. Huoh en tiiä jotenki se vaa tuntuu silt et oltas täydellisii yhes mut nah ei varmaan, tuskin mä sovin kenenkään kans yhteen koska oon esim. idiootti ja sillee. Ja must vielki tuntuu silt et kaikki pitää mua rumana, vaikka se on jo todistettu vääräks :D kaikki ei todellakaan pidä mua rumana ja se on oikeasti fakta kun oon kuullu useammaltakin mieheltä että oon kuulemma kaunis. Niin mist vitust tulee toi "yhyy kukaan ei vois tykätä must" asenne. Tai ehkä se on enemmän se että "timppa tuskin tykkäis must koskaan" eikä silleen yleisesti et kukaan ei tykkäis must. Huoh itkettää oon niin rakastunu haluun vaan sen. Eiku. Mitä. Eiku siis? Ei se oo ainut jota rakastan???? :D aha tää menee taas hyvin näköjään. Mul on niin tajuton ikävä että en tiiä miten selviin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Ei vittu oon muute kattonu tänää kaikkee mahollist. Siis rockstoppii, jurismia, ton velipuolikuuhun liittyvän jutskan, yhen jakson kummelii randomisti, jotain random youtube-pätkiä, ei ihme että itkettää :D varsinkin tuntu ihan sairaalt jotenki pitkäst aikaa kattoo kokonainen kummeli-jakso. Hirveet nostalgiat kyl.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
AAAAA MITÄ VITTUA en vissiin oo yhtään väsynyt tai mitään ku aloin kattoo kummelikollaasia ja siinä kohtaa kun tuli "turku ulos" niin hajosin niin vitusti kappaleiks ja jouduin keskeyttämään koko saatanan videon koska meinasin tukehtua ihan oikeesti :D vittu nyt vaa yskin limaani tässä ja veri maistuu suus :D ah toi video oli virhe xD oon nii väsyny. Ehk pitäs nukkuu. Mutjoo kiva oikeest olla niin täynnä limaa et ei meinaa saada nielastuu kunnolla hahahaha taitaa olla se astma tai jotain. Aa voin ihan sairaan huonosti xD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Emt luulen että turku ulos ja sas pudotti mut joten en kestä enää vittu. Ja tätä ennen olin viel kattonu juufinii joten ihan täyttä helvettiähän tämä on :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Mitä HELVETTIÄ

Katoin tän:
ja yhtäkkii mietin taas vaa et "mite kukaa voi olla rakastamatta karii"

En tajuu

Minä: en ees aattele ketää muut ku timoo
Myös minä: miten kukaan voi olla ajattelematta karii tho?

Oikeest minä rn ku nää tunteet iskee taas niin satasella päin naamaa:

Toi on niiku actual kuvamateriaalia must täl hetkel.

Kaiken lisäks mun päässä soi nokkahuilu-laulu (siis se putouksen kymppikaudella ollut, se make-vauvan biisi :D mitä vittua nyt)

Oikeesti. Älkää :DDDDDDDDD joskus mietin mikä helvetti koko tätä maailmaa vaivaa oikeesti miten tollasia ihmisiä on

Siis miten on olemassa esim sellasia ihmisiä kuin timppa ja kari? Miten?

Mikä? Vittu? Siinä? On?

Joo no vähän soi myös päässä so hot you're hurting my feelings ja en todellakaan kestä koska tosta biisist tulee mieleen KARI ja TIMO ja HESSU ja PEPE?? Ok moi. Mitä helvettiä. Emt tietyllä tapaa tost varmaan pitäs tulla myös mieleen Kirin tai ehk vähän tuleekin koska toi biisi on sen soittolistal kuitenkin mut sw ei kyl ainakaan yhtä vahvasti tuu mieleen siit ku NOI ERÄÄT.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Okei. OKEI.

dont fucking attack me like that.

Minä: onko kari ollut mielessäni viime aikoina? 🤔
Minä:


😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Älkää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
No nyt toi so hot you're hurting my feelings todellaki soi mun päässä voi juma. Ku kuuntelin sen siis äsken. Voi helvetin helvetti. Ei jumankauta.

Ku siis eihän näit asioita pysty käsittelemään :DDDDDDDDDDDD en osaa oikeesti sisäistää asioita. En vaan sisäistä. En sisäistä sitä että rakastan sekä timoa että karia. En osaa sisäistää sitä että nää tapahtuu nyt taas samaan aikaan. En sisäistä sitä että siitä on se yli kymmenen vuotta kun oon kariin rakastunu. En sisäistä yhtään mitään.

Mitä tää ny taas on

Minä youtuben ehdotuksille:

Minä kun oon lisäämässä taas jtn vitu tappobiisiä jollekin mun ihastuksen soittolistalle:

Minä mun aivoille kun ne alkaa muodostaa taas ajatuksia olasta:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Hahaa ahistaa nii vitusti enkä ees tiiä miks. Haha. Vittu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Minä karin selfieistä instagramissa:

Haha kuolin noiden söpöydelle. Oli pakko ottaa screenshotti 🙄 en voi hyvin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
HAHHAH ei vittu. Tajusin jotain. Ehkä oon sen jo aikasemmin tajunnu mut silti. Huvittaa mut ahdistaa niin paljon. Koska niiku. Kari on tavallaan mun ensimmäinen rakkaus. Ja sit timppa on tavallaan mun suurin rakkaus. Ja ajattelen molempia vittu edelleen. Karia aatellu kymmenen vuotta, timppaa silleen periaatteessa joku vähän yli 4kk. Vaikka jo aikasemminki ajattelin sitä vähän mut niin. Niin oikeasti ei juma. ja ei sillä että kari ei ois suuri rakkaus koska se oli ja on, mutta timppa on tavallaan mun elämässä (ainakin viime aikoina näköjään) ollu se THE juttu. Mut kari on tavallaan se eka rakkaus. Ja molempia ajatellaan. Ja noiden lisäks on sit tietenki vielä muut. Etenkin Hessu. Että. NIH. aikamoista vitun saatanaa tää. Ei ihme kyllä että pää sekoaa niin helvetisti. En kestä yhtään :D ja reps sille et kuuntelen evee täl hetkel ja oon tosiaan ollu kuses siihenki. Noin..... Sehän meni hyvin. Ja sit ku kuuntelin randomisti chasing cars äsken niin siitä tulee jostain syyst mielee jørn. HAHA. hauskaa. Niiku ei helvetti.

Ja kiva ku tosiaa mul on viime päivinä lähinnä timpast, hessust ja karist tallennettui kuvii ni ei vittu on taas.... Ajattelen niin vitusti niitä :D siis oikeesti ei herranjestas. Huoh taidan vajota koomaan moikka.
 
Ylös Pohja