Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistavaaaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36541" data-attributes="member: 34"><p>No nyt toi so hot you're hurting my feelings todellaki soi mun päässä voi juma. Ku kuuntelin sen siis äsken. Voi helvetin helvetti. Ei jumankauta.</p><p></p><p>Ku siis eihän näit asioita pysty käsittelemään :DDDDDDDDDDDD en osaa oikeesti sisäistää asioita. En vaan sisäistä. En sisäistä sitä että rakastan sekä timoa että karia. En osaa sisäistää sitä että nää tapahtuu nyt taas samaan aikaan. En sisäistä sitä että siitä on se yli kymmenen vuotta kun oon kariin rakastunu. En sisäistä yhtään mitään.</p><p></p><p>Mitä tää ny taas on </p><p></p><p>Minä youtuben ehdotuksille:</p><p>[MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA]</p><p></p><p>Minä kun oon lisäämässä taas jtn vitu tappobiisiä jollekin mun ihastuksen soittolistalle:</p><p>[MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA]</p><p></p><p>Minä mun aivoille kun ne alkaa muodostaa taas ajatuksia olasta:</p><p>[MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36541, member: 34"] No nyt toi so hot you're hurting my feelings todellaki soi mun päässä voi juma. Ku kuuntelin sen siis äsken. Voi helvetin helvetti. Ei jumankauta. Ku siis eihän näit asioita pysty käsittelemään :DDDDDDDDDDDD en osaa oikeesti sisäistää asioita. En vaan sisäistä. En sisäistä sitä että rakastan sekä timoa että karia. En osaa sisäistää sitä että nää tapahtuu nyt taas samaan aikaan. En sisäistä sitä että siitä on se yli kymmenen vuotta kun oon kariin rakastunu. En sisäistä yhtään mitään. Mitä tää ny taas on Minä youtuben ehdotuksille: [MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA] Minä kun oon lisäämässä taas jtn vitu tappobiisiä jollekin mun ihastuksen soittolistalle: [MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA] Minä mun aivoille kun ne alkaa muodostaa taas ajatuksia olasta: [MEDIA=youtube]bpHZ273Fe7s[/MEDIA] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ahdistavaaaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja