Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahistava painajainen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 125881" data-attributes="member: 1348"><p>Noi unet on kauheita. Ite näin joskus semmosen unen mis olin jossain varastorakennukses joittenki randomeitten kaa yöl kunnes yhtäkkii katottii et miks ulos tuli ihan pirun valosaa. Kerkes vaa mennä ulos ja kattoo tavaalle ja sielt oli just kivasti joku meteoriitti syöksymäs päin. Yleensä jos näkee unta mis kuolee nii herää siihen ku kuolee mut siin unessa olin jonku muutaman sekuntin kuollu - sillee et ei ollu mitään - ennen ku heräsin. Ja se jotenki pisti traumatisoimaan niin pahasti et säikyin jonku vuoden ainaki kaikkii lentokoneen ääniäki ku pelkäsin et joku lentokone törmää tähän mun kämppään.. :D</p><p></p><p>Ja sit näin muutenki tosi paljon semmosii unii mis tyylii tuli joku hurrikaani ja oli jossain rakennukses sillee et mietti et pitää juosta ulos sielt mut sit se hurrikaani tuhos kaikki ikkunat siit rakennuksest sillee et sit ku kädel kokeili selkää nii tuns et oli joku iso lasinsirpale lävistäny ittensä ja ties et tulee kuolee ihan parin sekuntin sisällä. Onneks mul on tosiaan tulpii nii ei niiskää unis tarvii ikin kuolla "yksin". D: Mut alotin noijen unien jälkeen tekee sitä et kerroin niille vähän välii et rakastan niit just in case kuolisin kohta...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 125881, member: 1348"] Noi unet on kauheita. Ite näin joskus semmosen unen mis olin jossain varastorakennukses joittenki randomeitten kaa yöl kunnes yhtäkkii katottii et miks ulos tuli ihan pirun valosaa. Kerkes vaa mennä ulos ja kattoo tavaalle ja sielt oli just kivasti joku meteoriitti syöksymäs päin. Yleensä jos näkee unta mis kuolee nii herää siihen ku kuolee mut siin unessa olin jonku muutaman sekuntin kuollu - sillee et ei ollu mitään - ennen ku heräsin. Ja se jotenki pisti traumatisoimaan niin pahasti et säikyin jonku vuoden ainaki kaikkii lentokoneen ääniäki ku pelkäsin et joku lentokone törmää tähän mun kämppään.. :D Ja sit näin muutenki tosi paljon semmosii unii mis tyylii tuli joku hurrikaani ja oli jossain rakennukses sillee et mietti et pitää juosta ulos sielt mut sit se hurrikaani tuhos kaikki ikkunat siit rakennuksest sillee et sit ku kädel kokeili selkää nii tuns et oli joku iso lasinsirpale lävistäny ittensä ja ties et tulee kuolee ihan parin sekuntin sisällä. Onneks mul on tosiaan tulpii nii ei niiskää unis tarvii ikin kuolla "yksin". D: Mut alotin noijen unien jälkeen tekee sitä et kerroin niille vähän välii et rakastan niit just in case kuolisin kohta... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ahistava painajainen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja