Syvälliset Ahistava painajainen

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
ah, pakko kertoo viime yön painajaisesta tänne, kun se painu mieleen aika...väkevästi...

olin yhessä vaiheessa pyöräilemässä (oli talvi), kunnes jotenkin kaaduin sillä pyörällä ja lensin kahen lumiauran väliin. toinen aura oli ihan paikoillaan, mutta toinen oli liikkeellä ja sai just ja just pystäytettyy, ennen kun oisin jääny alle. siihen tuli joku tajunnan hetki, että olin hyvin lähellä kuolla ja se sai miut arvostaa tätä kaikkee (elämää). joku myös kehotti siinä unessa kirjottaa miun poikaystävälle erään kirjeen NYT (miun piti se kirje kirjottaa hälle vasta kuukauden päästä, hänen syntymäpäivänä, mutta...se uni sai miut toisiin aatoksiin ja kirjotin sen jo tänään).

kumminkin unen lopussa jotain tapahtu... joku onnettomuus tapahtu, jossa miulla meni reisistä ne jotkut isot verisuonet poikki ja vuosin alta aikayksikössä kuiviin. muistan, kuinka läsähdin miun huoneen lattialle, miun hengitys muuttu tosi raskaaks ja näkö alko pimetä... kunnes heräsin.

toi painajainen jäi vaivaamaan minuu hyvin paljon... se oli niin toden tuntusta... ja se sai miut myös tajuumaan, että voin kuolla ihan millon tahansa :') joten sikäli halusin kirjottaa sen kirjeen miun poikaystävälle nyt (piti antaa tänään, mutta annan sit huomenna tai torstaina - millon nyt nähäänkään), että... jos satun kuolemaan (aika hemmetin epätodennäköstä, että tässä kuukauden aikana yhenäkkii kupsahdan, mutta u never know), niin...oonpahan sanonu kaiken sanottavani, eikä mikään jää kummittelemaan (kenties kirjaimellisesti).
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Olipa ahdistavan kuuloinen uni ja kuulostaakin siltä, että oli toden tuntuinen. :O

Mä näin kans viime yönä tosi outoa unta, jossa joku hullu nainen koitti polttaa metsässä kuopassa mut elävältä, pääsin kuitenkin just ja just pakenemaan siitä ja jollain tasolla kai tiesin, että se oli unta. Samassa unessa mun sisko oli nukkumassa jostain syystä kaapissa enkä meinannut saada sitä hereille ja luulin, että se oli kuollut, koska oli ihan kalpea ja laiha. Oli aika ahdistava, varsinkin toi unen loppuosa, mutta tosiaan sitä helpotti osittain se, ettei uni jostain syystä ollut niin toden tuntuinen.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Olipa ahdistavan kuuloinen uni ja kuulostaakin siltä, että oli toden tuntuinen. :O

Mä näin kans viime yönä tosi outoa unta, jossa joku hullu nainen koitti polttaa metsässä kuopassa mut elävältä, pääsin kuitenkin just ja just pakenemaan siitä ja jollain tasolla kai tiesin, että se oli unta. Samassa unessa mun sisko oli nukkumassa jostain syystä kaapissa enkä meinannut saada sitä hereille ja luulin, että se oli kuollut, koska oli ihan kalpea ja laiha. Oli aika ahdistava, varsinkin toi unen loppuosa, mutta tosiaan sitä helpotti osittain se, ettei uni jostain syystä ollut niin toden tuntuinen.
no se oli kyllä ahistava uni, mutta...oon omalla tavalla onnellinen, että näin sen (kun se sai tekemään yhen merkittävän asian, ennen kun oli liian myöhästä) D:!

hui, toi siunkin uni kuulostaa erittäin ahistavalta, mutta...no se on huojentava aina herätä, kun tajuu että se on vaan ja ainoostaan unta, eikä todellista D:!
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Noi unet on kauheita. Ite näin joskus semmosen unen mis olin jossain varastorakennukses joittenki randomeitten kaa yöl kunnes yhtäkkii katottii et miks ulos tuli ihan pirun valosaa. Kerkes vaa mennä ulos ja kattoo tavaalle ja sielt oli just kivasti joku meteoriitti syöksymäs päin. Yleensä jos näkee unta mis kuolee nii herää siihen ku kuolee mut siin unessa olin jonku muutaman sekuntin kuollu - sillee et ei ollu mitään - ennen ku heräsin. Ja se jotenki pisti traumatisoimaan niin pahasti et säikyin jonku vuoden ainaki kaikkii lentokoneen ääniäki ku pelkäsin et joku lentokone törmää tähän mun kämppään.. :D

Ja sit näin muutenki tosi paljon semmosii unii mis tyylii tuli joku hurrikaani ja oli jossain rakennukses sillee et mietti et pitää juosta ulos sielt mut sit se hurrikaani tuhos kaikki ikkunat siit rakennuksest sillee et sit ku kädel kokeili selkää nii tuns et oli joku iso lasinsirpale lävistäny ittensä ja ties et tulee kuolee ihan parin sekuntin sisällä. Onneks mul on tosiaan tulpii nii ei niiskää unis tarvii ikin kuolla "yksin". D: Mut alotin noijen unien jälkeen tekee sitä et kerroin niille vähän välii et rakastan niit just in case kuolisin kohta...
 
Ylös Pohja