Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaa, oonko mää vai demiseksuaali?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 12220" data-attributes="member: 303"><p>Eipä sillä, hyvä tietty jos saa siitä jotain, että voi kategorisoida itsensä ja löytää määritelmän sille, mitä on. Oon ymmärtänyt että monille se on oikein tärkeää. </p><p></p><p>En varmaan itse ole tosiaan niin vahvasti mitään, että olisi tullut mieleen pitää sitä jotenkin erikoisena, vaikka monesti oonkin huomannut, että en osaa samaistua vaikka joihinkin juttuihin, mitkä tuntuu olevan kovin yleisiä. </p><p></p><p>Oon toki ollut jollain tasolla kiinnostunut ihmisistä suht vähänkin tuntemisen jälkeen, ja oon harrastanut seksiäkin useamman ihmisen kanssa, mutta oon vaan huomannut, että mun elämässä on ollut kaksi ihmistä, joihin on ollut mitään oikeasti syvempiä tunteita ja sellainen "yhteys", ja ne on myös ainoita, joita kohtaan oon tuntenut mitään oikeaa seksuaalista vetovoimaa. Toisen kanssa en koskaan edes harrastanut seksiä, mikä edelleen vähän kaduttaa, koska se olisi voinut olla aika upeaa. </p><p></p><p>Tässä välissä oli yksi pitkä suhdekin, jossa tätä yhteyttä ei ollut, mutta en vaan tajunnut, että ei sen kuulu olla niin.. laimeaa. Ja kaikki nuo muutkin kiinnostuskokemukset on ollut sellaisia, että oon ajatellut että kuuluuhan mun ihastua jne, ja oon tarttunut sit siihen pieneenkin kiinnostukseen ja uskotellut itselleni että tällaista tää nyt vaan on. </p><p></p><p>Kadotin ajatuksen nyt johonkin, mut tulipahan kirjoitettua. Ehkä se oli se, että ihan sama mulle onko tää normaalia vai jotain lievää demiseksuaalisuutta, en oo koskaan tykännyt lokeroida oikeestaan mitään muutenkaan, mutta jos se määtitelmä on jollekin itselleen tärkeä, niin hyvä sille että löytää sen. </p><p></p><p>Demiseksuaalisuus mulle olis kyllä hauska, koska toisen näistä tyypeistä tapasin aikoinaan demin kautta. Lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 12220, member: 303"] Eipä sillä, hyvä tietty jos saa siitä jotain, että voi kategorisoida itsensä ja löytää määritelmän sille, mitä on. Oon ymmärtänyt että monille se on oikein tärkeää. En varmaan itse ole tosiaan niin vahvasti mitään, että olisi tullut mieleen pitää sitä jotenkin erikoisena, vaikka monesti oonkin huomannut, että en osaa samaistua vaikka joihinkin juttuihin, mitkä tuntuu olevan kovin yleisiä. Oon toki ollut jollain tasolla kiinnostunut ihmisistä suht vähänkin tuntemisen jälkeen, ja oon harrastanut seksiäkin useamman ihmisen kanssa, mutta oon vaan huomannut, että mun elämässä on ollut kaksi ihmistä, joihin on ollut mitään oikeasti syvempiä tunteita ja sellainen "yhteys", ja ne on myös ainoita, joita kohtaan oon tuntenut mitään oikeaa seksuaalista vetovoimaa. Toisen kanssa en koskaan edes harrastanut seksiä, mikä edelleen vähän kaduttaa, koska se olisi voinut olla aika upeaa. Tässä välissä oli yksi pitkä suhdekin, jossa tätä yhteyttä ei ollut, mutta en vaan tajunnut, että ei sen kuulu olla niin.. laimeaa. Ja kaikki nuo muutkin kiinnostuskokemukset on ollut sellaisia, että oon ajatellut että kuuluuhan mun ihastua jne, ja oon tarttunut sit siihen pieneenkin kiinnostukseen ja uskotellut itselleni että tällaista tää nyt vaan on. Kadotin ajatuksen nyt johonkin, mut tulipahan kirjoitettua. Ehkä se oli se, että ihan sama mulle onko tää normaalia vai jotain lievää demiseksuaalisuutta, en oo koskaan tykännyt lokeroida oikeestaan mitään muutenkaan, mutta jos se määtitelmä on jollekin itselleen tärkeä, niin hyvä sille että löytää sen. Demiseksuaalisuus mulle olis kyllä hauska, koska toisen näistä tyypeistä tapasin aikoinaan demin kautta. Lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ai jaa, oonko mää vai demiseksuaali?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja