Ihastuminen Ai jaha

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Lmao eilen illalla tai yöllä joskus olin silleen "vau mä oon varmaankin yli empusta, jep, ei kiinnosta en ajattele sitä ees" kunnes sit näin heti tietysti söpöö unta siitä ja sit ku heräsin ni tajusin et enpä taida olla yli sittenkään

Mä niin rakastan tätä kun aina kun ajattelee että en tykkää siitä ni sit näkee jotain sellasta ylisöpöö unta ja siinä unessa on basically ihan sydämet silmissä 🙄🙄 vaikka siinä unessa ei edes tapahtunut mitään erityistä mutta se oli silti ylisöpö. Se oli vaa joku semmonen et puhuin empun kaa ja olin sillee "😍😍😍" mut joo. Nii ja olipa hobikin siinä unessa ja se oli varmaan vielä söpömpää, olin puolkuollu siinä kohtaa. Se vaa tyylii jossai koulun käytävällä tuli mua vastaan ja puhuttiin tai jotain ja joo mut se oli niin saatanan söpö. Ja mä kyllä tiedän miks mä näin unta siitä. Luultavasti sen yhen saakelin vidin takii. I mean what the hell mikä näit emppui ja hobei vaivaa,,,,

Nyt joudun taas vaa hyväksyy sen etten oo sitten kuitenkaan yli empusta ja hobist nyt vielä vähemmän :-----D oi eloa. Aika hulvatonta kieltämättä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Ihan ku noi ei riittäis............ OIKEEST. En pääse ikinä yli noista enkä monesta muistakaa i guess.

Kuuntelen atm chaeyoungin listaa ja tää biisi on niin vitun mood ku voi vaa ikinä olla:

I mean se jostai syystä muistuttaa mua chaeyoungist. Ehkä muistakin mut joo. KIITTI VAA :D ja sitä paitsi TEEMU (joo oon nyt vaa aatellu teemuu ihan liikaa enkä tajuu vieläkään miten voin tykätä siitä mut kai tää nyt on sitten vaa tää mun frayromantic ass -.-)

Niiku oikeesti PLIIS.

PLEASE STOP

älytöntä mitem en jostain teemustakaa pääse ylös (muoks: *yli lmao) vaikka päällään seisois

Vannon se oli EHKÄ joskus 2019 ku katoin ton saagan ja nyt ku katoin sen uudestaan niin kävi taas sama juttu ku sillon lmao MITÄ VITTUA MITÄ VITTUA

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ

also lopetan twicen kuuntelemisen

Also lopetan Salkkareiden kattomisen

Also lopetan red velvetin kuuntelemisen (oon kuunnellut sitä tänään ja huoh hoih vaan)

Miks täl listal tulee nonstoppina twicee (no se on chaen lista ehkä siks)

En tykkää 😠😠😠😠😠😠

Mut joo tavallaan...... Emt mietin vaan että jos laskisi kaikki mun ensinnäkin kpop ihastukset nii kuinkahan paljon niitä on :S tai salkkari-ihastukset niin kuinkahan paljon niitä on :SSSSSS please-

Vittu tukehdun atm mehuuni koska ny soi: bisexual anthem 🌝 en kestä tätä biisiä hmmmmmm why such sexual lyrics 😭 I'M SCARED hi i'm a SCARED ace

Mut joo basically en voi hyvin

Muutenki juon taas mehuu ihan henkihieverissä ku oon täs hyper-tilassa

En vieläkään ymmärrä oikeesti noita hyper-tiloja enkä ymmärrä onks ne pelkästään ihastuksiin liittyviä vai ihan muutenkin vaan?????? APUA I'M SCARED
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
APUA EN TYKKÄÄ EN KESTÄ

tää biisi

Vihaan

Aina ku alkaa toi "yeah you 🎶" ni aivot sanoo seis

THANKS BUT NO THANKS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Juuh aivoy todellakin sanoo seis

ALSO TEN????????????????? SEKÄÄN EI OO OHI VIELÄKÄÄN MITÄ PIRUA
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Also oon muutama biisi joita voisin kuunnella atm MUT EN PYSTY KUUNNELLA NIITÄ koska ne on dark horse ja trumpets 😭😭😭🌝🌝🌝 kuka niitä pystyy kuunnella en tajuu

Aha no ei kyl savage love oo SEN PAREMPI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Jaa. Rakastan tätä mun ajatusten kulkua. Oishan se pitänyt arvata
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
AHA täst biisist tulee mieleen Rick ja en kyl paljoo jaksais nyt........ EI VITTU :D oikeest???? Rick???????? Aivan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Okei....................... I probably like him

R i c k


Tõnu


Ei jeesus

MUT MIKS

ja villu nii ku se on semmonen saatana 😩😩😩😩😩😩🤦🤦🤦🤦🤦
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Enkä oikeest voi kestää sitä et Teemu on viimesin lisäys (periaatteessa) tähän mun KOKOELMAAN niin sanotusti

Niin ennalta-arvattavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Enkä oikeest voi kestää sitä et Teemu on viimesin lisäys (periaatteessa) tähän mun KOKOELMAAN niin sanotusti

Niin ennalta-arvattavaa
En voi muuta ku nauraa sillä meillä on ihan vitusti samaa näköä silmissä joten siinäpä syy siihenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Kävelen vaa ympäriinsä mehulasin kaa XDDDDDDDD KILJUN SISÄISESTI
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Siis kpop on niiku loputon suo josta löytää aina vaan uusia rakkauksia

Samoin salsut

Ja tavallaan kyl ehk virolaiset artistit myös

ANTEEKS MITÄ

TÄÄ JOS JOKU ON DISRESPECTFUL

TÄÄ JOS JOKU BIISI ON VITUN DISRESPECTFUL

vaikka se onkin chaen listalla niin silti tää edelleen liittyy eniten timppaan ja hessuun eikä siitä pääse mihinkään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Ei TSIISUS MÄ HAJOON TON NAISEN ÄÄNEEN

ei tsiisus oikeesti kiitti vaa

Tätä biisiä siis pitkästä aikaa tuli kuunneltua lmao oikeesti voitko lopettaa ei paljoo naurata atm


PLIIS VOITKO LOPETTAA 😤

huohhoih toisaalta empust tulee mieleen pepe aina koska molemmat tais alkaa periaatteessa about vuonna 2018... Samoihin aikoihin kai.......... Perkele....... Edelleen Pepeki mielessä lmao....... Tsiisus mikä de ja vu muuten NYT

MITÄ

oon varma etten oo kuullu tätä biisiä (siis eri biisi joka alko soimaa äske) aiemmin mut tuntuu että oon. Vai oonko sittenkin???? MITÄH

nyt oli mystinen

Todella mystinen

Toisaalta hyvä biisi ja tekis mieli lisätä jollekin listoista mutta kun hmm

Oonko kuullu tota vai en lmao no one knows

Oikeasti hyvä biisi mutta kun biisin nimi on "somebody i fucked once" niin en voi samaistua xD Mut silti yllättävän bängeri
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Aha menin kattomaan taas ton firen livevedon ja cl oli liian söpö siinä niin että ihastuin siihen taas. Pitkästä aikaa. Hemmetti koska siitä on sentään jonkun verran aikaa ku oon viimeks sitä ajatellut ihmeemmin. Juuh. On se jotenkin vaan söpö vaikka en kyllä tajuu

Samoin daraa en oo aatellu hetkeen mut nyt taas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Oikeest aina toi sama äijä. Huoh.

Rakastan tätä biisiä ja rakastan ton ääntä:
Huvittavaa koska tyylii 2015 kuuntelin tota ja aaaa muistan sen liian hyvin. Sillon en tosin vielä tainnu olla rakastunut länään, en ainakaan pahasti varmaan ehhhhh

Eiiiih aina tätä samaa :-D

Emmä vaan kestä

Ties kuinka monta kertaa oon senkin unohtanut periaatteessa ja sit taas alkanu aattelee sitä

Voi vitu länä ❤️😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,833
Reaktioarvo
2,892
Voi vitun länä ja voi vittu kaikki

Emppu ja piitu ja chaeyoung ja hemmettiiiiiiiiii kaikki twicesta ja

Lol en todellakaan ala mitään soittolistaa piitulle väsäämään

Oikeest en todellakaa

Mut anyway se on söpö ❓🥰

Vituttaa

Juuh
 
Ylös Pohja