Aihe vapaa Ai.... 😃

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,394
Reaktioarvo
2,928
Mun biakset bts:stä ja txt:stä hajottaa.... Hajottaa paljon......

Niin ja toki myös mun bigbang bias....... Hajottaa... Paljon..

siinä onkin kolme sellasta sankaria että....... Kiitos vaan tästäkin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,394
Reaktioarvo
2,928
Enkä ymmärrä sitä että miksi hobin ja gd:n pitää näyttää niin samalta ja miks hobinki bias txt:stä on ilmeisesti hyuka..... Törkeetä..........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,394
Reaktioarvo
2,928
Juuh tää on törkeyden huippu ...... Kuuntelen sugan soittolistaa ja mietin sitä + hobii + gd:tä + hyukaa...... Mmhm.

Muutenki suga on todella lähellä biaksen paikkaa .... Mutta ei se silti ihan voi olla koska hobi. Mutta erittäin hyvänä kakkosena huoh hoih.

Myös top on melko lähellä biaksen paikkaa mutta ei voi kuitenkaan olla koska gd. Mutta hyvä kakkonen sekin. Kieltämättä tuli yllätyksenä koska top ei ollu kovin erityinen mut sit yhtäkkiä olin sillee omg what????????

Sairasta.

Also en voi selittää edes sanoilla kuinka paljon rakastan tanskan euroviisubiisiä. Jos toi oli tanska? Juu oli se. Kukaan ei vaikuta pitävän siitä erityisesti mutta jumalauta että rakastan sitä jostain syystä??????????? Miksi?

Ei saaaaatanaaaaaaaa. Yks kysymys on se että miks toi euroviisubiisi on sugan listal mut kokonaan toinen kysymys on se että miksi sugan listalla on txt:tä........ Ilmeeni tällä hetkellä: 🥴

Vitun hyuka..... En...... Kestä.......

Mun aivoissa on joku super outo poikkeavuus oikeesti. näköjään. Saatana mikä aivovamma :]
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,394
Reaktioarvo
2,928
..... Jumalauta mun stray kids bias.

Törkeetä todellakin

I hate them
 
Ylös Pohja