Aihe vapaa Aion palata asumaan lapsuuden kotipaikkakunnalleni

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
333
Menee kyllä ensi vuoteen, että pääsen suunnitelmani toteuttamaan, mutta ai että miten on helpottunut olo, kun sain viimein tehtyä tämän päätöksen. D: Olen vuoden verran pähkäillyt mihin muutan, kun nykyinen asunto on sekä liian pieni että liian kallis, ja nyt tänään aamupäivällä jokin vain naksahti kohdilleen.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
1,010
Itse tein saman päätöksen neljä vuotta sitten, seitsemän vuoden muualla asumisen jälkeen. Pelkkää liikevoittoa oli päätös tulla takaisin.

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
333
Itse tein saman päätöksen neljä vuotta sitten, seitsemän vuoden muualla asumisen jälkeen. Pelkkää liikevoittoa oli päätös tulla takaisin.
Minäkin olen nyt seitsemän vuotta asunut muualla, ja alunperinkin lähdin vain opiskelupaikan perässä. Mun suku on asunut ihan keskiajalta lähtien samoilla seuduilla (niin isän kuin äidin puoli) ja kaipaan vain niin paljon takaisin :-( Mun veljetkin asuvat kaikki siellä edelleen.

Ja tosi ihanaa kuulla, että sulla päätös on ollut oikea! En itsekään usko, että katuisin, varsinkin kun paikkakunnalla on viime vuosina panostettu paljon varsinkin lasten ja nuorten palveluihin, ja kulttuuritapahtumiakin on ehkä jopa enemmän kuin silloin kymmenisen vuotta sitten, vaikka paikan asukasluku onkin laskenut reippaasti.

Ylös Pohja