Syvälliset Aion toteuttaa kaikki mun lapsuudenhaaveet

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,227
Mä unelmoin lapsena että haluan matkustaa moottoripyörällä Euroopan läpi, ja että halusin nähdä tähtitaivaan Afrikan savannilta kun ei ole light pollution. Molemmat olen toteuttanut. Kolmas haave oli omistaa oma apina, mutta siitö haaveesta oon luopunut.
Mutta tsemppiä sun haaveiden toteuttamiseen.

Baroque

Uusi
Reaktioarvo
31
Mä unelmoin lapsena että haluan matkustaa moottoripyörällä Euroopan läpi, ja että halusin nähdä tähtitaivaan Afrikan savannilta kun ei ole light pollution. Molemmat olen toteuttanut. Kolmas haave oli omistaa oma apina, mutta siitö haaveesta oon luopunut.
Ehkä ihan eettinen valinta olla hankkimatta apinaa, vaikka ihana haave onkin ollut 🤣 Ai että mitä kokemuksia sulla! Mä haaveilin kymmenisen vuotta sitten moottoripyöräkortista, mutta nykyisin pelkään jonkin verran jo autolla ajamistakin, niin sen haaveen aika taisi mennä jo. Afrikassa käyminen on omakin unelmani, ja tähtitaivas siellä on ollut varmasti aivan uskomaton.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,065
Light pollution-gearit.

Ylös Pohja