Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Amis vai lukio
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="badassbish" data-source="post: 55876" data-attributes="member: 474"><p>Perussääntö, joka pitäis mun mielestä opettaa kaikille: jos amiksessa on sopiva ala, mene suoraan sinne. </p><p></p><p>Lukio on ihan jees, jos on menossa sen jälkeen jatko-opiskeleen johonkin tai amiksessa ei oo sopivaa alaa itelle. Mä en kuitenkaan jaksais tätä lukiopaskaa yhtään, jos en olis hakemas tän jälkeen opiskeleen psykologiaa yliopistoon. Kyse ei edes ole siitä, etten osais opiskella tai vastaavaa, vaan siitä, että meidän kylän lukio on järjestelmältään paska, esim. ylimäärästen kielten opiskelu on tehty liian vaikeeks.</p><p></p><p>Se, mitä oon amiskavereilta kuullu, niin kyllä sielläkin saa kunnolla opiskella jos vaan haluaa. Aina sieltäkin löytyy niitä "en mä jaxa, en pääse tästä amisruotsist läpi!!" henkisiä ihmisiä, mutta niitä on kaikkialla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badassbish, post: 55876, member: 474"] Perussääntö, joka pitäis mun mielestä opettaa kaikille: jos amiksessa on sopiva ala, mene suoraan sinne. Lukio on ihan jees, jos on menossa sen jälkeen jatko-opiskeleen johonkin tai amiksessa ei oo sopivaa alaa itelle. Mä en kuitenkaan jaksais tätä lukiopaskaa yhtään, jos en olis hakemas tän jälkeen opiskeleen psykologiaa yliopistoon. Kyse ei edes ole siitä, etten osais opiskella tai vastaavaa, vaan siitä, että meidän kylän lukio on järjestelmältään paska, esim. ylimäärästen kielten opiskelu on tehty liian vaikeeks. Se, mitä oon amiskavereilta kuullu, niin kyllä sielläkin saa kunnolla opiskella jos vaan haluaa. Aina sieltäkin löytyy niitä "en mä jaxa, en pääse tästä amisruotsist läpi!!" henkisiä ihmisiä, mutta niitä on kaikkialla. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Amis vai lukio
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja