Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ammatinvalinta kriisiä pukkaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 54311" data-attributes="member: 167"><p>Mulle tulee noista kriteereistä mieleen vaan tubettaja, koska siinä työssä saa käyttää luovuutta ja videoita voi tehdä itseään kiinnostavista aiheista omalla aikataulullaan eikä ihmisiä tarvitse nähä paitsi ehkä joissain fanitapaamisissa ja kommentteihin on hyvä vastata. Siinä ammatissa on tosin vähän vaikeampi saada itsensä elätettyä ja pitää olla aika aktiivinen yms. En ehkä suosittelis sellasille, jolla ei ole valtavaa paloa ammattia kohtaan. :D Ja lisäks kun siinä usein pitää näyttää naamansa, äänensä ja persoonansa, joka olis mulle ainakin vähän pelottava asia. Tietenkin riippuu myös siitä millasii videoita tekee. Mutta sulla on onneksi itelläsikin ideoita niin ehkä sitten mietit jotain niistä. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 54311, member: 167"] Mulle tulee noista kriteereistä mieleen vaan tubettaja, koska siinä työssä saa käyttää luovuutta ja videoita voi tehdä itseään kiinnostavista aiheista omalla aikataulullaan eikä ihmisiä tarvitse nähä paitsi ehkä joissain fanitapaamisissa ja kommentteihin on hyvä vastata. Siinä ammatissa on tosin vähän vaikeampi saada itsensä elätettyä ja pitää olla aika aktiivinen yms. En ehkä suosittelis sellasille, jolla ei ole valtavaa paloa ammattia kohtaan. :D Ja lisäks kun siinä usein pitää näyttää naamansa, äänensä ja persoonansa, joka olis mulle ainakin vähän pelottava asia. Tietenkin riippuu myös siitä millasii videoita tekee. Mutta sulla on onneksi itelläsikin ideoita niin ehkä sitten mietit jotain niistä. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Ammatinvalinta kriisiä pukkaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja