Ihastuminen Analysoikaa tätä tyttöä mulle jooko, en tiiä tykkääkö se musta vai ei

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Kun sillä on tapana flirttailla platonisesti ja sillai mut sit esim eilen illalla veisuissa istuttiin ihan vierekkäin ja pidettiin toisiamme kädestä ja se välillä kertoo et mö oon söpö tai nätti jne ja mä ehkä vähän tykkään siitä. Se sano myös et voitais yhessä mennä lavatansseihin joskus ja se ois kyllä tosi kiva. Toki se on enemmän yhen toisen tyypin kanssa lyt tiiän et ne on kuulemma vaan kavereita ja sillä sen kaverilla on poikaystävä. Ja siis se kerto tykkäävänsä sekä tytöistä että pojista että en nyt oikein ota selvää onko toi platonista vai ei.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Se kysy multa tänään (vitsillä(kai)) alax ja mainitsi et me ollaan varmaan kaikkien mielestä pari xd
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Se on muutenkin niin söpö ja sillä on ihanaa murre
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Jos pitäis arvata, niin varmaan ton perusteella sanoisin, että se tykkää siusta. Ite varmaan miettisin myös, että voisko kysyä ihan suoraan tosta, tai että onko siitä jotain haittaa.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Vaikuttaa ihastuneelta mun mielestä :D
Jos pitäis arvata, niin varmaan ton perusteella sanoisin, että se tykkää siusta. Ite varmaan miettisin myös, että voisko kysyä ihan suoraan tosta, tai että onko siitä jotain haittaa.
Okkei, musta tuntuu tosi sekalaiselta enkä ittekkään oikein kait tiiä ihastuminen onko tää platonista vai romanttista.
Monesti vaan huomaan esim olevani vähän kateellinen sille sen kaverille kun ne on paljon yhdessä ja lähellä toisiaan
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Kuulostaa että ainakin tykkää susta ja on ihastunut, voi toki olla vaan platonistakin. Se selvii ainoastaan kysymällä
Öäh ehkä mä vielä joskus:D
Ää tuntuu vaan ristiriitaselta kun sit se ei kuitenkaan hirveesti hakeudu mun luo. Mut toki eilen se tuli mun päälle makaamaan kun makasin lattialla. Toki voi olla että se oli ihan platoninen juttu öäh
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Musta alkaa tuntua että se ehkä on ihastunut yhteen poikaan, joka on tässä samassa porukassa ku me:(
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ja toisaalta voihan myös ihastua useampaan ihmiseen samaan aikaan eli vaikka se tykkäiski siitä pojasta nii saattais tykätä myös susta? Musta toi vaikuttaa vähän siltä et vois tykätä susta mutta ottaa tosta nyt sit selvää. Kerro sit meille miten meni!
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Ja toisaalta voihan myös ihastua useampaan ihmiseen samaan aikaan eli vaikka se tykkäiski siitä pojasta nii saattais tykätä myös susta? Musta toi vaikuttaa vähän siltä et vois tykätä susta mutta ottaa tosta nyt sit selvää. Kerro sit meille miten meni!
No joo totta. Nyt se on kyllä hengannu tuon pojan kanssa ja ovat olleet kahden sen huoneessa jne eli vähän heikolta vaikuttaa...ehkäpä vielä joskus
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No joo totta. Nyt se on kyllä hengannu tuon pojan kanssa ja ovat olleet kahden sen huoneessa jne eli vähän heikolta vaikuttaa...ehkäpä vielä joskus
Kysyitkö sä siltä sitä, että onks se ihastunut siihen poikaan vai aiotko enää kysyä?
 
Ylös Pohja