Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Antabus-kuuri
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 106879" data-attributes="member: 1348"><p>Mä käytän antabusta kans välil kierteen katkasemiseen. En oo aatellu lopettaa juomist kokonaan vaik tien et varmaan pitäis. Mut koen et se on kuitenki silleen hallinnassa nyt ku tosiaan voi ottaa antabusta heti ku tuntuu et haluu oikeesti rajottaa juomista. Saatan ottaa sitä tyyliin kerran viikossa sen 3 tablettii (en muista mikä annostus se tarkemmin on) ja sit olla jonku viikon juomatta ja sit juoda taas kerran ja sit jos ei pysty olla juomatta ilman nii ottaa sitä..</p><p></p><p>Ei ehkä fiksuinta mut. :D Jotenki ehkä tos et miks en haluu lopettaa kokonaan on se vitsi et mä en koe et se alkoholi itessään on se ongelma vaan se et oon 247 yksin kotona enkä jaksa tehä mitään ja on tuskallisen tylsää ja sit juo siihen tylsyyteen. Ku jos mul on jotain tekemistä ja menoo (mitä on valitettavan harvoin) nii ei mul sit kyl pyöri alkoholi mielessä. Mut heti ku oon yksin neljän seinän sisäl ilman mitään tekemistä nii..</p><p></p><p></p><p>Pakko sanoo et kiva ku teit tän keskustelun ku oon kokenu niin paljon häpeetä siitä et alkoholin käyttö on niin huonosti hallinnassa et tarvii lääkitystä rajottamaan sitä. Tai tuntuu hyvältä tietää et ei oo ainut ja vähän ehkä ns. normalisoida antabuksen käyttöö et siin ei oo mitään hävettävää. Rehellisesti toivon et olisin paljon aikasemmin jo kehdannu ottaa ton avun vastaan.. D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 106879, member: 1348"] Mä käytän antabusta kans välil kierteen katkasemiseen. En oo aatellu lopettaa juomist kokonaan vaik tien et varmaan pitäis. Mut koen et se on kuitenki silleen hallinnassa nyt ku tosiaan voi ottaa antabusta heti ku tuntuu et haluu oikeesti rajottaa juomista. Saatan ottaa sitä tyyliin kerran viikossa sen 3 tablettii (en muista mikä annostus se tarkemmin on) ja sit olla jonku viikon juomatta ja sit juoda taas kerran ja sit jos ei pysty olla juomatta ilman nii ottaa sitä.. Ei ehkä fiksuinta mut. :D Jotenki ehkä tos et miks en haluu lopettaa kokonaan on se vitsi et mä en koe et se alkoholi itessään on se ongelma vaan se et oon 247 yksin kotona enkä jaksa tehä mitään ja on tuskallisen tylsää ja sit juo siihen tylsyyteen. Ku jos mul on jotain tekemistä ja menoo (mitä on valitettavan harvoin) nii ei mul sit kyl pyöri alkoholi mielessä. Mut heti ku oon yksin neljän seinän sisäl ilman mitään tekemistä nii.. Pakko sanoo et kiva ku teit tän keskustelun ku oon kokenu niin paljon häpeetä siitä et alkoholin käyttö on niin huonosti hallinnassa et tarvii lääkitystä rajottamaan sitä. Tai tuntuu hyvältä tietää et ei oo ainut ja vähän ehkä ns. normalisoida antabuksen käyttöö et siin ei oo mitään hävettävää. Rehellisesti toivon et olisin paljon aikasemmin jo kehdannu ottaa ton avun vastaan.. D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Antabus-kuuri
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja