ANTEEKS mut mitä PASKAA TAAS???

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Siis ku A ja E keskusteli meijän äikän open kanssa siitä et ku tänä syksynä järjestettään koristurnaus

Ja sit ku mää kysyin et ketkä pelaa nii A rupesi selittää (se on oppilaskunnan hallituksessa) et jokaiselta luokalta (yseistä) tytöillä yks ja pojilla yks joukkue. Sit se ja E naureskeli et meijän luokan pojat voittaa muut heleposti mut meijän tytöt ei. Mää kysyin et anteeks mut millä perusteella ja se kusiainen sano et "No ceen tytöt on selkeesti parempia" VAIKKA meijän luokan tytöt on jo kerran aikasemmin voittanu neki!! Sit ku vähä loukkaannuin asiasta nii E sano et "No ei tarvi heti suuttua ku ei me sanottu et sää oot huono" (no anteeks mut puhuitte meijän luokan KAIKISTA tytöistä, se muuttaa asian)
Kirsikkana kakun päällä on se et A siihen vielä nauro päälle ja sano et "Nii ei sanottu mut sitä me tarkotettiin"

Nyt oon kotona ja raivostuttaa nii et itku tullee
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Niinku ei mua ittee kiinnosta mitä ne luuserit musta sannoo mut se et ne kehtaa haukkua meijän koko luokan tyttöjä iliman syytä on aivan perseestä!!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Niinku ihan ku A ja E tietäsivät paskaakaan mistään mittää
Just tommone aliarviointi ja pään aukominen tekkee sen et kettään tyttöä EI KIINNOSTA pelata kunnolla eikä tehä liikkatunnilla mittää ku siellä on niitä luusereita kentän laidalla huutelemassa vaikka niillä ei oo siihen oikeutta.

Rutto mää teen tässä ja nyt sen lupauksen et sitte ku se turnaus koittaa, mää osallistun siihen ja voitan sen vaikka yksinäni jos on tarve
Mää en tasan enää ikinä kuuntele puolikasta sanaa tommosta hevonpaskaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,496
Oikeesti oon niin vihanen et mää itken ja oon taas ihan ruton ahistunu
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hyi millasta puhetta D: inhoon just sitä, kun tommoset henkilöt koittaa pilata koko koulun tai luokan ilmapiiriä omalla hölmöilyllään. niinku menkää uuniin.
 
Ylös Pohja