Apua! auttakaa mua nyt nopee

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Millanen henkilö on kyseessä, ja mihin tarkoitukseen lähetät videon hänelle?
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ja jos jotain helppoo haluat sanoa, niin voit vaikka esitellä itsesi sanomalla oman nimesi, paikkakuntasi, harrastuksistasi jne. Tietty jos on kyseessä vaikka joku nettituttava, jolle ei haluu henkilökohtaisia tietoja levittää, niin sitten voi jättää esim. oman nimen ja paikkakunnan kertomatta.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Siis se haluu vaa kuulla millane ääni on mul ja haluu myös tietää milt suomi kuulostaa, ja voin sanoo henkilökohtasempiakii asioita mut noi sun laittamat on jo kerrottu mut ne ois muute kyl hyviä
Jos et oo vielä ehtinyt videota tekee, niin kerro vaikka suomen kielen ominaisuuksista ja erikoisuuksista, kuten suomen aakkosjärjestelmästä, sanojen vahvasta taipumisesta ja erikoisista sanoista (esim. lohikäärme).
 
Liittynyt
2.5.2021
Viestejä
287
Reaktioarvo
181
Uskallankohan yrittää lausua ku tuntuu etten osaa mut mun on pakko yrittää ku oon jo luvannut..? Päätin et kysyn tietääks se ketää suomesta. Kiitti ideoista voin niistä sanoa joitain tulevaisuudessa vastaavissa tilanteissa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Uskallankohan yrittää lausua ku tuntuu etten osaa mut mun on pakko yrittää ku oon jo luvannut..? Päätin et kysyn tietääks se ketää suomesta. Kiitti ideoista voin niistä sanoa joitain tulevaisuudessa vastaavissa tilanteissa.
Ai mitä lausua? Englantia vai suomeako? Ja lausu ihmeessä, kun kerta niin lupasit. 😇
 
Ylös Pohja