Syvälliset Apuaa, mitä mä nyt vastaan

Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Kun mä siis olin juttelemassa tästä mun tilanteesta keskiviikkona ja mun ro siis ehdotti sillon, että mä laittaisin viestiä kuraattorille ja varaisin ajan. Mä täällä kerroinkin jo että en oo vielä valmis menee uudestaan juttelemaan kellekään.
Niin siis nyt mun ro sitten laitto viestiä ja kysy oonko jo laittanu viestin kuraattorille ja varannu ajan. D: hän sano kans että jos en oo, voidaan laittaa viesti yhessä ja jos oon nii hän toivoo että pääsen pian juttelee. En yhtään tiiä mitä mun pitäis vastata D::
Ahdistaa koko tilanne, koska en siis oo laittanu vielä mitään viestiä, koska niin ku sanoin en haluis mennä sinne vielä. Pitäskö mun olla rehellinen ja sanoo että en haluu vielä jutella kenellekään eli en oo vielä valmis juttelee kuraattorille? Vai pitäskö mun sanoo että laitoin jo viestiä? ja sitten se asia jäis siihen. En todellakaan haluis valehdella, mutta en tiiä myöskään mitä muuta vastaisin. En usko että hän ymmärtäis.
Mun pitäis aika nopeesti vastaa, joten kiitos jos joku auttaa D:
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Hän vastas. Ja sano että ymmärtää ja ettei haluu painostaa mua tapaamaan kuraattoria. Tuli kyllä hyvä mieli, ihanaa että hän ymmärs :3
On jotenki tosi vaikee nyt kuvitella ja ymmärtää, että joku tietää tästä, vaikka ei tietenkään kaikkea, mutta edes jotain. Se tuntuu samaan aikaan tosi pelottavalta ja osittain ihan vähän helpottavalta. D:
 
Ylös Pohja