Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Arkeni tulee näköjään jatkossa menemään seuraavasti:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="almanakka" data-source="post: 119891" data-attributes="member: 244"><p>Tulevan syksyn rytmi (tarkka kellonaika vaihtelee erittäin paljon)</p><p></p><p>-Herätys 7-10 välillä</p><p>-Aamupalaa</p><p>-Jossain vaiheessa päivää on yleensä luento, jos menen suoraan sinne niin lähden tasalta ja vartin yli aloitetaan</p><p>-Jos syön kampuksella niin menen joskus 10.30-14 välillä</p><p>-Joinan päivinä on toinenkin luento/luentoja joten käyn tietysti niillä</p><p>-Jos loppupäivä on vapaa, jään kirjastolle tai johonkin muuhun tilaan opiskelemaan (=tekemään kaikkea muuta jos olen seurassa, yksin saatan opiskellakin)</p><p>-Kotiin</p><p>-Syön jotain ja keitän ehkä kahvit</p><p>-Teen jotain opiskelutehtäviä riippuen siitä mitä olen päivän aikana saanut aikaiseksi</p><p>-Useimpina päivinä käyn kävelylenkillä</p><p>-Kaupassa käynti on kivaa, eli käyn samalla ostoksilla jos jotain puuttuu</p><p>-19.30 tanssitunti (kerran viikossa)</p><p>-Tiskaan, aloitan viimeistään 21.30 mutta hoidan sen mieluusti pois alta jo aiemmin</p><p>-Rentoudun ja teen jotain mukavaa</p><p>-Nukkumaan 23-01 välillä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="almanakka, post: 119891, member: 244"] Tulevan syksyn rytmi (tarkka kellonaika vaihtelee erittäin paljon) -Herätys 7-10 välillä -Aamupalaa -Jossain vaiheessa päivää on yleensä luento, jos menen suoraan sinne niin lähden tasalta ja vartin yli aloitetaan -Jos syön kampuksella niin menen joskus 10.30-14 välillä -Joinan päivinä on toinenkin luento/luentoja joten käyn tietysti niillä -Jos loppupäivä on vapaa, jään kirjastolle tai johonkin muuhun tilaan opiskelemaan (=tekemään kaikkea muuta jos olen seurassa, yksin saatan opiskellakin) -Kotiin -Syön jotain ja keitän ehkä kahvit -Teen jotain opiskelutehtäviä riippuen siitä mitä olen päivän aikana saanut aikaiseksi -Useimpina päivinä käyn kävelylenkillä -Kaupassa käynti on kivaa, eli käyn samalla ostoksilla jos jotain puuttuu -19.30 tanssitunti (kerran viikossa) -Tiskaan, aloitan viimeistään 21.30 mutta hoidan sen mieluusti pois alta jo aiemmin -Rentoudun ja teen jotain mukavaa -Nukkumaan 23-01 välillä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Arkeni tulee näköjään jatkossa menemään seuraavasti:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja