Lukio Arkeni tulee näköjään jatkossa menemään seuraavasti:

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
8.00 kouluun
15.35 pois koulusta
Hyvällä tuurilla pyörällä kotiin, vaatteet vaihtoon ja ruoka naamariin
Huonolla tuurilla suoraan autoon
Kolme varttia tehokasta läksyjen tekoa (ja ruokailua) autossa
Treeneihin
Myöhään illalla kotiin
Aamulla sama uusiksi


Katsotaan kauanko jaksan tätä.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Oi ei D:
Itellä mennee suunnilleen näin et
5:30 herätys
6:40 lähtee linkku
8:15 alkaa koulu
16:00 (perjantaina 14:30) loppuu koulu
16:10 lähtee linkku kotia
17:00 kotona
Ja sen jäläkeen joko teen läksyt ja syön tai vaan painun nukkumaan:')
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mitäpä treenaat?

Mitä muuten treenasit?

Jääkiekko on lajin nimi :D

Oi ei D:
Itellä mennee suunnilleen näin et
5:30 herätys
6:40 lähtee linkku
8:15 alkaa koulu
16:00 (perjantaina 14:30) loppuu koulu
16:10 lähtee linkku kotia
17:00 kotona
Ja sen jäläkeen joko teen läksyt ja syön tai vaan painun nukkumaan:')
Oh, itseni ei onneksi tarvitse herätä ihan noin aikaisin, se tästä vielä puuttuisi. D: Tsemppiä!!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Jääkiekko on lajin nimi :D


Oh, itseni ei onneksi tarvitse herätä ihan noin aikaisin, se tästä vielä puuttuisi. D: Tsemppiä!!
Oo jäkistä:D Siistiä, ite tykkään seurata sitä mut en ossaa enkä oikee haluukkaa pelata lol

Ja kiitos! D: Kyllä tässä pikkuhiljaa alakaa tottuu ku usein oon aiemminki peruskoulussa heränny tosi aikasin (ei ois tarvinu mutta siis joo halusin vaan xD)
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Oo jäkistä:D Siistiä, ite tykkään seurata sitä mut en ossaa enkä oikee haluukkaa pelata lol

Ja kiitos! D: Kyllä tässä pikkuhiljaa alakaa tottuu ku usein oon aiemminki peruskoulussa heränny tosi aikasin (ei ois tarvinu mutta siis joo halusin vaan xD)
Joo no oon ite pelannu yli 10 vuotta jo...
Oho, mulle tuottaa haasteita herätä jo 6.45, mielelläni nukun yli kahdeksaan.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Pelaan kilpatasolla, Suomen toisiksi kovimmassa naisten kilpasarjassa.


Hehe tykkään sun asenteesta :D niin se vaan on se on pakko tehä
Oi vitsi :o Cool

Lol joo no asennekysymyshä se toki on xD +Mulla on puhelin parin metrin päässä sängystä ja sit ku herätyskello alakaa soimaa on pakko nousta ylös et sen saa pois päältä:D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Aika rankkaa on teillä koulussa. :( Itsellä oli tosin lukion ensimmäinen jakso vähän tuollainen.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Oi ei D:
Itellä mennee suunnilleen näin et
5:30 herätys
6:40 lähtee linkku
8:15 alkaa koulu
16:00 (perjantaina 14:30) loppuu koulu
16:10 lähtee linkku kotia
17:00 kotona
Ja sen jäläkeen joko teen läksyt ja syön tai vaan painun nukkumaan:')
Toi on kyllä niin epäreiluu ku muut on jo kotona samalla ku ite vasta odottaa bussia
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Ei voi mitään, nyt mäkin laitan mun päiväaikataulun tänne

4:20 herätys
4:30-6:30 opiskelua
7:00 kouluunlähtö
8:00-16:00 koulussa
16:00-16:45 yksityisopetus
17:00-18:30 musiikinluokassa harjoittelua
19:15 läksyjä yms. projekteja
20:00 VIHDOIN VAPAATA (yleensä lähen lenkille)
20:30 kavereiden auttamista läksyissä
23:00 kyyti maaseudulle ja kaukoputki mukaan
23:30-00:30 tähtien katselua
1:00 nukkumaan


Tietysti vähän parempi pilvisinä öinä kun ehtii nukkuakin
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ei voi mitään, nyt mäkin laitan mun päiväaikataulun tänne

4:20 herätys
4:30-6:30 opiskelua
7:00 kouluunlähtö
8:00-16:00 koulussa
16:00-16:45 yksityisopetus
17:00-18:30 musiikinluokassa harjoittelua
19:15 läksyjä yms. projekteja
20:00 VIHDOIN VAPAATA (yleensä lähen lenkille)
20:30 kavereiden auttamista läksyissä
23:00 kyyti maaseudulle ja kaukoputki mukaan
23:30-00:30 tähtien katselua
1:00 nukkumaan


Tietysti vähän parempi pilvisinä öinä kun ehtii nukkuakin
Siis miten sä ehit nukkua missään välissä, ku heräät noin aikasin ja valvot niin myöhään??? Sähän ehit nukkuu vaan joku kolme tuntia! Sun pitäis mennä nukkumaan viimeistään joskus 20:00. Miten sä selviit tommosen tosi täyden päivän ku et nuku? Mä nukahdan päiväunille jo sillon ku oon nukkunut kuus tuntii. Sun tapauksessa nukahtaisin varmaan jo bussissa tai viimeistään sitte koulussa.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Tulevan syksyn rytmi (tarkka kellonaika vaihtelee erittäin paljon)

-Herätys 7-10 välillä
-Aamupalaa
-Jossain vaiheessa päivää on yleensä luento, jos menen suoraan sinne niin lähden tasalta ja vartin yli aloitetaan
-Jos syön kampuksella niin menen joskus 10.30-14 välillä
-Joinan päivinä on toinenkin luento/luentoja joten käyn tietysti niillä
-Jos loppupäivä on vapaa, jään kirjastolle tai johonkin muuhun tilaan opiskelemaan (=tekemään kaikkea muuta jos olen seurassa, yksin saatan opiskellakin)
-Kotiin
-Syön jotain ja keitän ehkä kahvit
-Teen jotain opiskelutehtäviä riippuen siitä mitä olen päivän aikana saanut aikaiseksi
-Useimpina päivinä käyn kävelylenkillä
-Kaupassa käynti on kivaa, eli käyn samalla ostoksilla jos jotain puuttuu
-19.30 tanssitunti (kerran viikossa)
-Tiskaan, aloitan viimeistään 21.30 mutta hoidan sen mieluusti pois alta jo aiemmin
-Rentoudun ja teen jotain mukavaa
-Nukkumaan 23-01 välillä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,489
Toi on kyllä niin epäreiluu ku muut on jo kotona samalla ku ite vasta odottaa bussia
Jep
Enkä oo ees ainoo, mun kylältä (joka siis on entinen kunta kaiken lisäksi nii kyl täällä ihimisiä on ihan tarpeeksi ku peruskoulussaki yhteensä on jottai 500 oppilasta mikä on sinänsä aika iso määrä vaikka kaupungeissa tuplasti enemmän onki) tullee ainaski kymmenen muuta jotka mennee tolla bussilla. Puhumattakaan niistä jotka sit joutuu muuttaa tosi kauas kotoa jo nyt. Ja lisäksi on vielä niitä jotka kulukee vanhempiensa kyydillä ja saattaa esim heidän töitten alkamisajan takia nousta vielä aiemmin
Että kyllähän tää ärsyttää :(
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Oho nyt kaikki alkoi laittaa päiväaikataulujaan. Ei siinä, laittakaa vain näitä on kiva lukea ja vertailla (ja saada vertaistukea muilta kiireisiltä opiskelijoilta)
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Siis miten sä ehit nukkua missään välissä, ku heräät noin aikasin ja valvot niin myöhään??? Sähän ehit nukkuu vaan joku kolme tuntia! Sun pitäis mennä nukkumaan viimeistään joskus 20:00. Miten sä selviit tommosen tosi täyden päivän ku et nuku? Mä nukahdan päiväunille jo sillon ku oon nukkunut kuus tuntii. Sun tapauksessa nukahtaisin varmaan jo bussissa tai viimeistään sitte koulussa.
Kai oon totuttanu itteni siihen että pakko jaksaa. Viikonloppuisin sitten nukun ja paljon. Kerran olen tainnut koulussa hyppytunnilla ottaa päiväunet aulan sohvalla. Heräsin sitten ihmettelevän matikanopettajan kysymyksiin siitä että nukuinko huonosti yöllä
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kai oon totuttanu itteni siihen että pakko jaksaa. Viikonloppuisin sitten nukun ja paljon. Kerran olen tainnut koulussa hyppytunnilla ottaa päiväunet aulan sohvalla. Heräsin sitten ihmettelevän matikanopettajan kysymyksiin siitä että nukuinko huonosti yöllä
Mutta miten tommoseen voi ees tottua? D: Yhen tai korkeintaan kaks päivää viikossa ehkä ymmärtää mut se et koko ajan toi sama, miten sä et nukahda kesken kaiken? Ja eiks se häiritse oppimistakin ja kaikkee muuta ku et saa tarpeeks unta? Ja etkö sit muka oo aina koko päivää ihan zombin olosena koulussa?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mutta miten tommoseen voi ees tottua? D: Yhen tai korkeintaan kaks päivää viikossa ehkä ymmärtää mut se et koko ajan toi sama, miten sä et nukahda kesken kaiken? Ja eiks se häiritse oppimistakin ja kaikkee muuta ku et saa tarpeeks unta? Ja etkö sit muka oo aina koko päivää ihan zombin olosena koulussa?
Sori puutun teidän keskusteluun, mutta jotkut ihmiset on siitä kummallisia että oikeasti tarvitsevat vähemmän unta kuin keksimäärin muut ihmiset. Toki vähän reilu kolme tuntia alkaa olla jo tosi vähän, mutta osa oikeasti pärjää erittäin hyvin jollain 5-6 tunnin unilla. Valtaosalle kuitenkin paras on se 7-8 tuntia, etenkin nuorille.
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Mutta miten tommoseen voi ees tottua? D: Yhen tai korkeintaan kaks päivää viikossa ehkä ymmärtää mut se et koko ajan toi sama, miten sä et nukahda kesken kaiken? Ja eiks se häiritse oppimistakin ja kaikkee muuta ku et saa tarpeeks unta? Ja etkö sit muka oo aina koko päivää ihan zombin olosena koulussa?
Kyllähän mä usein olenkin zombi
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tyypillinen päiväni:
5.27 herätys
7.18 lähtö töihin
7.30 työt alkaa
15.30 työt loppuu
15.45 saavun kotiin
21.00 nukkumaan

Silloin tällöin klo 15.30 lähden toiseen työpaikkaani ja olen kotona suunnilleen klo 20.00.
 
Ylös Pohja