Arvatkaa mikä on jännittävää

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
Tapaan Skeletorin ja Makkachinin ensimmäistä kertaa heidän häissään. Ehkä tämä voi olla seurantatopic siitä, kuinka sammun matkalla junaan kaikesta al...tistuneesta innostuksestani, kompastun mekkoni helmaan juhlapaikan ovella ja lyön sulhasen äitipuolta kakkukoristeella turpaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,030
Reaktioarvo
8,492
Ei ole virallisesti äitipuoli, mutta voin antaa ihan vasaran jos haluat nasauttaa sitä nautaa naamaan!
 

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
Ei ole virallisesti äitipuoli, mutta voin antaa ihan vasaran jos haluat nasauttaa sitä nautaa naamaan!
Ei, mutta se sopi tähän ennustukseeni ymmärrettävämmin, kuin se että olisin kirjoittanut perhehistorianne auki.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,030
Reaktioarvo
8,492
Ainahan hyviin kemuihin yksi kuokkavieras kuuluu.
No se on totta, se nauta mäkätti puhelimessa aiemmin eilen, kun isäni soitti minulle.
Mutta huom! Tapaat myös muita Demistä tuttuja hahmoja (jotka vain todelliset vanhahomot tietävät) kuten frengerin, fedyan ja Salomon.. sitten siskoni demitti aikoinaan ja epäilys, että siskontyttäreni miesystävä demitti..
 

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
No se on totta, se nauta mäkätti puhelimessa aiemmin eilen, kun isäni soitti minulle.
Mutta huom! Tapaat myös muita Demistä tuttuja hahmoja (jotka vain todelliset vanhahomot tietävät) kuten frengerin, fedyan ja Salomon.. sitten siskoni demitti aikoinaan ja epäilys, että siskontyttäreni miesystävä demitti..
Itsehän olen vanhahomo myös, mutta kukaan ei sattuneista syistä vaan tiedä sitä. Snif, olen ollut _aito ja oikea_ demifeimi vasta aikuisiällä, kuinka noloa...
 

junkyard

Uusi
Liittynyt
19.9.2021
Viestejä
36
Reaktioarvo
21
En tiedä miten se lasketaan, kai tykkäykset ja lainaukset?
Voi olla joo! Noh, en ole täällä aktiivinen kuitenkaan niin pitäkää sälänne ja ylimääräiset pinnauksenne ja mitä näitä nyt oli. Olispa joku vanha kunnon höpinäfoorumi.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,030
Reaktioarvo
8,492
Voi olla joo! Noh, en ole täällä aktiivinen kuitenkaan niin pitäkää sälänne ja ylimääräiset pinnauksenne ja mitä näitä nyt oli. Olispa joku vanha kunnon höpinäfoorumi.
TÄMÄ OLISI AKTIIVINEN, JOS OLISIT TÄÄLLÄ USEAMMIN
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,030
Reaktioarvo
8,492
Yeah, sure. Meno täällä näyttää siltä, että koko foorumi olisi yhdessä yössä niin tukossa ketjuistani, että hetken saisi siivota jälkiäni.
BAH
@noitarovio oli täällä ja sitten lähti itkien pois, kun meno oli liian RÄYHÄKÄSTÄ
 
Ylös Pohja