Aihe vapaa Auringonkukkapuun ajatusten_juoksu_kesu

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Koska poistin mun suomitumblr-blogin vahingossa, niin joudun käyttämään tätä kesua korvikkeena sen aikaa jotta saan uuden vastaavan kivaksi. Ja ehkä muutenkin höpötän tänne kaikkea turhaa.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
En edes tiedä miksi ikävöin lukioaikoja. Olin huono koulussa, en tehnyt läksyjä kuin joskus ja jouluna ja mulla oli henkisesti niin paha olla. Ehkä haluaisin vain palata ajassa taaksepäin ja tehä asiat toisin: lukisin kokeisiin, tekisin läksyt ja olisin vain yksinkertaisesti parempi tyyppi.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Mä tavallaan ymmärrän. Tykkään olla lukiossa, mut en saa mitään tehtyä. Tämän pitäisi pitää vaikuttava puhe jota en ole tehnyt....
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Mä tavallaan ymmärrän. Tykkään olla lukiossa, mut en saa mitään tehtyä. Tämän pitäisi pitää vaikuttava puhe jota en ole tehnyt....
Hyi puheet D: meillä oli kans äikässä puhe joka piti pitää luokalle. Jännitin hirveästi, että mitä pahaa sanottavaa kullakin oli, mutta todellisuudessa sain pelkkää positiivista palautetta ja muistaakseni jopa ihan hyvän arvosanan D:
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Mulla on kriisi mun itseni kanssa. Täytän kesällä 24 (vastahan olin 15......) ja oon yhä täysin hukassa mitä haluan mun elämältä D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Hyi puheet D: meillä oli kans äikässä puhe joka piti pitää luokalle. Jännitin hirveästi, että mitä pahaa sanottavaa kullakin oli, mutta todellisuudessa sain pelkkää positiivista palautetta ja muistaakseni jopa ihan hyvän arvosanan D:
NiinpäD:
 
Ylös Pohja