autokoulusta…

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
mulla olis vielä käymättä rtk koulutus ja teoriakoe sekä tietysti inssi mutta jännittää ihan pirusti se inssi ku oon kuullu ja lukenut kaikkia tarinoita että ei ois se inssin vastaanottaja halunnut millään päästää läpi ja kuumottaa ku oon niin kova jännittämään asioita etukäteen. kuinka virheetön sen ajon pitäisi siis olla? haittaako jos auto esim sammuu liikennevaloissa tai risteyksessä? onko teillä ollut mäkilähtöä varsinkin käsijarrun kanssa tai taskuparkkiin ajoa? asun siis aika pienessä kaupungissa jossa alle 20 k asukkaita joten pitäisi olla aika iisi juttu vaikka kyllä noita liikenneympyröitä ja -valoja löytyy sieltä sun täältä:D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei haittaa jos auto sammuu, kuulemma se on tärkeämpää miten siihen reagoi tai jotakin D: eli jos auto sammuu ja sen vaan käynnistää uudelleen ilman sen kummempia ns. paniikkeja niin ei hätää - näin siis kuulin yheltä mun kaverilta, en tiedä kuinka totta tämä on. mutta auton sammuminen ei siis haittaa!

mulla ei ollut mäkilähtöä - koska ei menty sellaista reittiä et ois ollu lol - eikä taskuparkkia, mut joskus taskuparkki ainakin voi sattua kohdalle. mun kavereista 1 teki taskuparkin inssissä, kukaan muu ei D:
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
715
Reaktioarvo
823
Ei sitä kannata etukäteen murehtia, tekee parhaansa ja joko pääsee tai ei pääse läpi. Sit vaan yrittää uudelleen jos ei ekalla onnistu.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
ei haittaa jos auto sammuu, kuulemma se on tärkeämpää miten siihen reagoi tai jotakin D: eli jos auto sammuu ja sen vaan käynnistää uudelleen ilman sen kummempia ns. paniikkeja niin ei hätää - näin siis kuulin yheltä mun kaverilta, en tiedä kuinka totta tämä on. mutta auton sammuminen ei siis haittaa!

mulla ei ollut mäkilähtöä - koska ei menty sellaista reittiä et ois ollu lol - eikä taskuparkkia, mut joskus taskuparkki ainakin voi sattua kohdalle. mun kavereista 1 teki taskuparkin inssissä, kukaan muu ei D:
Kiitti vinkeistä! Iskäki sanonu et auton sammuminen ei haittaa mut pitää vaa olla rauhallinen ja käynnistää auto uudelleen niin pian ku ehtii.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
itse pääsin vasta tokalla inssin läpi. hyvin se menee, älä jännitä liikaa muuten teet virheitä etkä keskity tarpeeksi (kokemusta).
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
itse pääsin vasta tokalla inssin läpi. hyvin se menee, älä jännitä liikaa muuten teet virheitä etkä keskity tarpeeksi (kokemusta).
joo yritänki olla jännittämättä ettei just tulis niitä virheitä mut se on aika hankalaa ku jännitän niin helposti:)
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
joo yritänki olla jännittämättä ettei just tulis niitä virheitä mut se on aika hankalaa ku jännitän niin helposti:)
joo uskon todellaki! oon itsekkin tosi kova jännittäjä. vielä kun ahdistuneisuushäiriö on niin itkin jo ennen inssiä etten halua siihen...:DD vitutti aivan saakelisti kun ekalla ei mennyt edes läpi eli uudestaan jännittämään. Mä uskon kyllä että sulla menee ekalla läpi!! ❤
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
joo uskon todellaki! oon itsekkin tosi kova jännittäjä. vielä kun ahdistuneisuushäiriö on niin itkin jo ennen inssiä etten halua siihen...:DD vitutti aivan saakelisti kun ekalla ei mennyt edes läpi eli uudestaan jännittämään. Mä uskon kyllä että sulla menee ekalla läpi!! ❤
Kiitti rohkaisusta! Mä oon ajellu täs viikon verran iskän kaa ja kierrelly tätä meijän kaupunkii ja kaikki paikat joten on kokemusta. Mulla tahtoo vaa helposti käydä nii että jos joku juttu menis pielee esim sammuis auto risteyksessä josta ei mun mielestä seuraa hylkyä ni kaikki muukin menee pieleen :D
 
Ylös Pohja