Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Auttakaa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Dalai_Mama" data-source="post: 45795" data-attributes="member: 198"><p>Auttaisko selän puhdistukseen sellanen pitkävartinen kehon pesuun tehty harja jos löytyis pehmeeharjaksinen ettei se ärsytä ihoa? Mut jos on paha akne niin ei siihen auta oikeen muu kuin ihotautilääkäri. Oon ite vetäny kaks antibioottikuuria naaman akneen ja ne rauhotti sitä hyvin, ei kyl lähtenyt täysin. Vika vaihtoehto ois ollu roaccutan mut en uskaltanu syödä sitä kun mulla nousee maksa-arvot herkästi lääkkeistä. Nykyään mulla on hormonikierukka ja vaikka sen haittavaikutuksissa oli akne niin ite oon huomannut että mun iho on parempi sen oton jälkeen, en tiiä onko se sattumaa vai auttoko se oikeesti mulla ihon kuntoon :D</p><p></p><p>ja yks mikä voi auheuttaa selkään finnejä on hiustenhoitotuotteet kun niitä huuhtelee pois niin niiden jäämät voi aiheuttaa ärsytystä selän ihoon. Jos pystyt niin kannattaa kokeilla jotain toista shampoota ja hoitoainetta, mielellään sellanen jossa ei oo esim. hajusteita jos ne allergisoi. Ja vasta hiusten huuhtelun jälkeen pesee selän jotta ne hiustuotteiden jäämät lähtee.</p><p></p><p>Ihonhoitotuotteiden kanssa on myös tosi yksilöllistä mikä toimii ja mikä ei, mut ite käytän The Ordinaryn sekä Ekopharman tuotteita enimmäkseen. Ordinaryn tuotteet on melko edullisia mut tosi tehokkaita, ekopharman on vähän kalliimpia. Onko sulla rasvoittuva vai kuiva iho ja käytätkö mitään seerumia ja kasvovoidetta pesun jälkeen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dalai_Mama, post: 45795, member: 198"] Auttaisko selän puhdistukseen sellanen pitkävartinen kehon pesuun tehty harja jos löytyis pehmeeharjaksinen ettei se ärsytä ihoa? Mut jos on paha akne niin ei siihen auta oikeen muu kuin ihotautilääkäri. Oon ite vetäny kaks antibioottikuuria naaman akneen ja ne rauhotti sitä hyvin, ei kyl lähtenyt täysin. Vika vaihtoehto ois ollu roaccutan mut en uskaltanu syödä sitä kun mulla nousee maksa-arvot herkästi lääkkeistä. Nykyään mulla on hormonikierukka ja vaikka sen haittavaikutuksissa oli akne niin ite oon huomannut että mun iho on parempi sen oton jälkeen, en tiiä onko se sattumaa vai auttoko se oikeesti mulla ihon kuntoon :D ja yks mikä voi auheuttaa selkään finnejä on hiustenhoitotuotteet kun niitä huuhtelee pois niin niiden jäämät voi aiheuttaa ärsytystä selän ihoon. Jos pystyt niin kannattaa kokeilla jotain toista shampoota ja hoitoainetta, mielellään sellanen jossa ei oo esim. hajusteita jos ne allergisoi. Ja vasta hiusten huuhtelun jälkeen pesee selän jotta ne hiustuotteiden jäämät lähtee. Ihonhoitotuotteiden kanssa on myös tosi yksilöllistä mikä toimii ja mikä ei, mut ite käytän The Ordinaryn sekä Ekopharman tuotteita enimmäkseen. Ordinaryn tuotteet on melko edullisia mut tosi tehokkaita, ekopharman on vähän kalliimpia. Onko sulla rasvoittuva vai kuiva iho ja käytätkö mitään seerumia ja kasvovoidetta pesun jälkeen? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Auttakaa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja