Avaruusoliot

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Uskotteko avaruusolioihin? Oletteko nähneet ufohavaintoja? Minä en ole. Uskon silti, että täytyy täällä universumissa olla jossain tuolla kaukana ihmisiä älykkäämpi rotu.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
En itse oo mitään nähnyt, mutta en todellakaan usko, että me olemme ainoita koko maailmankaikkeudessa. Varmasti tuolla jossain on myös muitakin... Hyyhh, silti kylmäävä ajatus, vaikkakin tykkään pohtia tätä aihetta :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
uskon! en oo itse kyllä nähny mitään, mut uskon 100% D: sitä en toisaalt tiedä saadaanko ikinä tietää missä muualla on elämää
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Mutta tietysti uffomiehiä on olemassa, itse olen nähnyt yhden (1) ufoksi luokiteltavan esineen / tapahtuman taivaalla. Ja todellakin siis uffomiehiä on, tai elämää ainakin. Pelkästään Aurinkokunnassa on Maan lisäksi viisi kappaletta, joissa elämä voi kukoistaa niin miettii kuinka paljon pelkästään tässä galaksissa on tähtiä, ja kun suurimmalla osalla tähdistä on vähintään yksi planeetta ja näillä jättiläisplaneetoilla voi olla useampi kuu, niin se on erityisen todennäköistä että elämää on. Se on vain eri juttu, onko se älykkäämpää kuin mikään täällä elävä laji; ihminen voi hyvinkin olla koko luomakunnan kruunu.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Mutta tietysti uffomiehiä on olemassa, itse olen nähnyt yhden (1) ufoksi luokiteltavan esineen / tapahtuman taivaalla. Ja todellakin siis uffomiehiä on, tai elämää ainakin. Pelkästään Aurinkokunnassa on Maan lisäksi viisi kappaletta, joissa elämä voi kukoistaa niin miettii kuinka paljon pelkästään tässä galaksissa on tähtiä, ja kun suurimmalla osalla tähdistä on vähintään yksi planeetta ja näillä jättiläisplaneetoilla voi olla useampi kuu, niin se on erityisen todennäköistä että elämää on. Se on vain eri juttu, onko se älykkäämpää kuin mikään täällä elävä laji; ihminen voi hyvinkin olla koko luomakunnan kruunu.
No en vitussakaan usko että ihmiskunta on koko luomakunnan kruunu, tämä tietysti oma mielipiteeni, voit olla itse mitä mieltä haluat. :D Ihminen on niin paljon aiheuttanut omalla toiminnallaan tuhoa ympäristölle, kanssaihmisille ja koko maapallolle!
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
No en vitussakaan usko että ihmiskunta on koko luomakunnan kruunu, tämä tietysti oma mielipiteeni, voit olla itse mitä mieltä haluat. :D Ihminen on niin paljon aiheuttanut omalla toiminnallaan tuhoa ympäristölle, kanssaihmisille ja koko maapallolle!
Todisteiden valossa ihminen on universumin älykkäin eliö, eli luomakunnan kruunu. Ja naiivia ajatella, etteikö esim. simpanssit pistäisi maapalloa yhtälailla paskaksi kuten ihminen, kun simpanssit tykkäävät hävittää eliöitä, jotka syövät samaa ruokaa kuin he, omilta asuinalueiltaan.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
uskon täysin ettei olla ainoita maailmankaikkeudessa, vaikken ookaan ikinä nähnyt mitään havaintoja. jotenkin musta on vaan aina tuntunu, että pakkohan tuolla jossain kaukana meistä on olla jotakin elämää. ja hieman aiempaa kommentoijaa lainaten; ajatus siitä on jollain tapaa kylmäävä mutta samaan aikaan kiehtova D:
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Minua kiinnostaa kovasti ufosieppaukset, tarinat ja ufohavainnot. Suosittelen kuuntelemaan suhtnormaali podcastia, koska siellä usein käsitellään kaikkia outoja ja selvittämättömiä ilmiöitä.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Uskon 100% että emme ole yksin maailmankaikkeudessa. En ole mitään ikinä nähnyt myöskään mutta se ei yhtään vähennä uskoani. Lentävät lautaset ja pienet vihreät miehet on kyllä ihan scifiä mutta jotakin elämää, kehittyneempää kuin me tai ei, on pakko olla.
 
Liittynyt
3.3.2021
Viestejä
24
Reaktioarvo
27
Jos jotkin eliöt matkustais niiden aluksilla Maapallon läheisyyteen nii saatetaan olla menetetty meidän elämät jo, sillä historiassahan se kumpi matkustaa pitkän matkan toisen maahan, niin sillä on todennäköisemmin myös kehittyneempää tekniikkaa valloittaa se esim. Kolumbus. Ite elän siinä uskossa, että muita älykkäitä olioita on olemassa, mutta kumpikin ajatus hirvittää; se että olemme ainoita älykkäitä eliömuotoja ja se että siellä kaukaisuudessa on myös muita älykkäitä eliöitä.
 
Ylös Pohja