Babyshower =

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,951
Reaktioarvo
5,745
Kysytkö mikä se siis on? Siis jotkut raskauden aikana pidettävät bileet joissa juhlitaan kait tulevaa äitiä. Jotkut myös paljastaa siellä tuleeko sille lapselle pippeli vai pimppi`\_(•_•)_/`
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,723
Reaktioarvo
845
Vauvajuhlat jotka raskaanaolevan hormonihirviön kaverit pitää yllätyksenä saadakseen sen pallon itkemään ilosta välillä kiukuttelun sijaan
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
273
Reaktioarvo
172
Vauvajuhlat jotka raskaanaolevan hormonihirviön kaverit pitää yllätyksenä saadakseen sen pallon itkemään ilosta välillä kiukuttelun sijaan

Mä en tiedä ketään joka ois kiukutellut raskautensa läpi... Eikö ne oo morsiamet jotka tyypillisesti rähjää lähipiirilleen?
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,723
Reaktioarvo
845
Mä en tiedä ketään joka ois kiukutellut raskautensa läpi... Eikö ne oo morsiamet jotka tyypillisesti rähjää lähipiirilleen?
Mä kiukuttelin läpi raskauden ja aika moni muukin suuttuu siinä vaiheessa kun verensokeri laskee
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
273
Reaktioarvo
172
Mä kiukuttelin läpi raskauden ja aika moni muukin suuttuu siinä vaiheessa kun verensokeri laskee

Musta taas tuli raskauden myötä paljon rauhallisempi ja pitkähermoisempi. Ennen sitä suutuin joka ikisestä asiasta :D Parisuhteessakin putos riidat melkein nollaan.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,723
Reaktioarvo
845
Musta taas tuli raskauden myötä paljon rauhallisempi ja pitkähermoisempi. Ennen sitä suutuin joka ikisestä asiasta :D Parisuhteessakin putos riidat melkein nollaan.
Sulle järkättiin baby showerit ja mulle ei? :'D
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
867
Reaktioarvo
1,569
Mulle järkättiin yllätys babyshowerit silloin aikoinaan ja ihanat olivat! Siellä olivat kaikki sukuni naispuoleiset henkilöt ja antoivat tarpeellisia vauvan tarvikkeita. Oli hyvää syötävää ja juotavaa. Rakastin niitä. Miehelläni oli omat juhlat miesten kesken.
 
Ylös Pohja