Creepypasta

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Tietääkö joku täällä mistä löytää hyviä suomankielisiä creepypastoja luettavaksi? :))
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ite en oo creepypastoja lukenut/kuunnellut säännöllisesti vuosiin, ja viimeeks näin tein vuosien tauon jälkeen hetkellisesti viime talvena. Mä kyl taisin löytää yhen sivuston, mistä aikoinaan joskus luin Jeff the killerin tarinan uudelleen kuunneltuani sen yhdestä YouTube-videosta. Tässä ois siis sen blogin linkki: http://kauhublogi.blogspot.com/sear...2:00&max-results=7&start=13&by-date=false&m=1
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ite en oo creepypastoja lukenut/kuunnellut säännöllisesti vuosiin, ja viimeeks näin tein vuosien tauon jälkeen hetkellisesti viime talvena. Mä kyl taisin löytää yhen sivuston, mistä aikoinaan joskus luin Jeff the killerin tarinan uudelleen kuunneltuani sen yhdestä YouTube-videosta. Tässä ois siis sen blogin linkki: http://kauhublogi.blogspot.com/search?updated-max=2015-12-13T14:07:00+02:00&max-results=7&start=13&by-date=false&m=1
Kiitos, pitääpä käydä tsekkaas :))
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Kuulostaa hyvältä, kiitti! :))
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kiitos, pitääpä käydä tsekkaas :))
Ole hyvä. :)
Ja jos kiinnostaa kuunnella creepypastoja suomeksi, niin mä ainakin aikoinaan kuuntelin paljon MkGamerrin creepypasta-videoita YouTubesta. Nykyään tää tyyppi ei enää tietääkseni niitä tee uudella kanavallaan (hän on siis lopettanut ton entisen kanavansa ylläpidon). Ainakin tammikuussa oli viel sen vanha kanava pystyssä, ja kai se vielä yhäkin on. Ja siis se lopetti vanhan kanavansa käytön vuonna 2017.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Ole hyvä. :)
Ja jos kiinnostaa kuunnella creepypastoja suomeksi, niin mä ainakin aikoinaan kuuntelin paljon MkGamerrin creepypasta-videoita YouTubesta. Nykyään tää tyyppi ei enää tietääkseni niitä tee uudella kanavallaan (hän on siis lopettanut ton entisen kanavansa ylläpidon). Ainakin tammikuussa oli viel sen vanha kanava pystyssä, ja kai se vielä yhäkin on. Ja siis se lopetti vanhan kanavansa käytön vuonna 2017.
Kiitos! Voisin käydä kuuntelemassa, jos tylsää sattuisi tulemaan :)
 
Ylös Pohja