Ihastuminen Deittailuapua D:

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Okei eli siis oon ihan surkee deittailija enkä osaa lukea ihmisiä ja ahdistun kun tää tilanne on tälläne joten tulin nyt tänne pyytään apua :D

"Tapasin" tän jätkän tinderissä viime vuoden puolella. Sen jälkee ollaan juteltu snäpissä ja tavattu 2 kertaa. Toisella tapaamiskerralla hän kertoi olevansa todella kiinnostunut musta, ja kyseli että miten exclusiivisia ollaan ja mä vastasin että kun ollaan kuitenkin vasta näin aikasessa vaiheessa niin että voidaan nähdä muitakin ja että ei oteta mitään ns statusta nyt tälle suhteelle. Se oli ok molemmille

hän asuu siis toisella paikkkunnalla ja on molempina tapaamiskertoina käynyt mun luona (ei ole pyytänyt mua omalle paikkakunnalleen). Nyt ei kuitenkaan olla nähty n. 2 viikkoon. Vieläkin snäpätään mutta sekin on ollut välillä vähän vaisua. Hänen piti tulla tänä vklp tänne mutta ei sitten tullutkaan. Kysyin siis viikon alussa että onko tulossa, hän sanoi joo, mutta sen jälkeen siitä ei ollut mitään puhetta

mulla alkaa jotenkin meneen moti/kiinnostus tähän hommaan, mutta oon kyllä vielä tosi kiinnostunut hänestä. Se vaan kun en tiedä mitä hän enää haluaa niin alan epäröimään kaikkea. Haluisin kysyä että kuinka kiinnostunut/ vakavissaan hän on mun kanssa ja ettö millon on tulossa taas tännepäin, mutta en tiiä onko hyvä idea kysyä? Tuleeko musta liian tungetteleva? Ja miten ees muotoilisin ton. Tää on ehkä se isoin asia mihin tarviin apua.
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
Pakko vielä heittää pari juttua

yks asia mikä ehkä lisää tota et menee moti, et hän tosi usein snäppää illalla normaalisti, näyttää että on menossa johonkin ja sitten ei vastaakkaan enää mihinkään. Ja siis tulee tietty se ajatus et no nyt se on jonkun muun mimmin luona. Mitä se todellakin saa tehdä ei siinä mitään mutta jotenki tulee itelle sellane yäk fiilis :D emt kuulostipa tökeröltä ja vaikee selittää mut sillee et kiinnostus laskee kun alkaa vaikuttaa että toinen ei oo yhtä kiinnostunut kun on sitten muiden kanssa. VAIKKA MISTÄHÄN MINÄ TIEDÄN MITÄ SE TEKEE. Voihan se olla että on kavereidenkin kanssa. Mutta tulee heti toi fiilis

ja sitten ettö yleensä oon just se joka kysyy vaan suoraa et ootko kiinnostunut koska en jaksa tuhlata aikaani. Mut nyt jotenki ku oon nii tykästyny tohon tyyppiin nii oon menny ihan solmuun :/
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
ei tossa musta oikeen oo ku kaksi vaihtoehtoa: joko kysyt suoraan tai unohdat koko jutun D: tai toki on myös kolmas vaihtoehto, jota en yleensä suosittele ja se on se että jää roikkumaan ja ihmettelemään. musta on parempi kysyä vaan suoraan, onhan toi aika outoa et sanoo tulevansa ja sit ei tulekaan.

minäkää en kyl ymmärrä deittailusta mitään, tai en tiedä miten ns. normaalisti ihmiset tekee mut mie tekisin noin D:
 

rukiveer

Kokenut
Liittynyt
12.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
71
ei tossa musta oikeen oo ku kaksi vaihtoehtoa: joko kysyt suoraan tai unohdat koko jutun D: tai toki on myös kolmas vaihtoehto, jota en yleensä suosittele ja se on se että jää roikkumaan ja ihmettelemään. musta on parempi kysyä vaan suoraan, onhan toi aika outoa et sanoo tulevansa ja sit ei tulekaan.

minäkää en kyl ymmärrä deittailusta mitään, tai en tiedä miten ns. normaalisti ihmiset tekee mut mie tekisin noin D:
Deittailu on kyllä ihan pyllystä D: ja toi eka vaihtoehto eli suoraan kysyminen kuulostaa hyvältä. Pelkään vaan että ylireagoin tähän koko juttuun ja tää onkin ihan normaalia ja en vaa tajuu :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Deittailu on kyllä ihan pyllystä D: ja toi eka vaihtoehto eli suoraan kysyminen kuulostaa hyvältä. Pelkään vaan että ylireagoin tähän koko juttuun ja tää onkin ihan normaalia ja en vaa tajuu :D
ymmärrän D: toi ei kyl must oo kovin normaalia, et sanoo tulevansa ja sit ei tuukaan tai ainakin hyvin outoa se on. voithan sä kysyä tyyliin "hei en halua tungetella enkä mitään, mut missä me oikeen mennään?" tai jotain D:
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Paras neuvo minkä voin antaa on että kysyt suoraan, mikä homma, missä mennään jne. Kannattaa myös suorasti kertoa tunteista, ja kysyä, miten hän haluaa jatkaa eteenpäin tms. Saatpahan ainakin tietää, onko tyyppi sun aikasi arvoinen vai kannattaako vaan siirtyä eteenpäin.
Mutta kuulostaa että ainakin alussa oli susta tosi kiinnostunut, ehkä hän jatkoi eteenpäin, jos koki ettei sulta samanlaista kiinnostusta löydy? Mutta vaikea sanoa, tosiaan suoraan kysymällä lähinnä se selviäisi
 
Ylös Pohja