Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Deittailuapua D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="rukiveer" data-source="post: 91494" data-attributes="member: 272"><p>Pakko vielä heittää pari juttua</p><p></p><p>yks asia mikä ehkä lisää tota et menee moti, et hän tosi usein snäppää illalla normaalisti, näyttää että on menossa johonkin ja sitten ei vastaakkaan enää mihinkään. Ja siis tulee tietty se ajatus et no nyt se on jonkun muun mimmin luona. Mitä se todellakin saa tehdä ei siinä mitään mutta jotenki tulee itelle sellane yäk fiilis :D emt kuulostipa tökeröltä ja vaikee selittää mut sillee et kiinnostus laskee kun alkaa vaikuttaa että toinen ei oo yhtä kiinnostunut kun on sitten muiden kanssa. VAIKKA MISTÄHÄN MINÄ TIEDÄN MITÄ SE TEKEE. Voihan se olla että on kavereidenkin kanssa. Mutta tulee heti toi fiilis</p><p></p><p>ja sitten ettö yleensä oon just se joka kysyy vaan suoraa et ootko kiinnostunut koska en jaksa tuhlata aikaani. Mut nyt jotenki ku oon nii tykästyny tohon tyyppiin nii oon menny ihan solmuun :/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rukiveer, post: 91494, member: 272"] Pakko vielä heittää pari juttua yks asia mikä ehkä lisää tota et menee moti, et hän tosi usein snäppää illalla normaalisti, näyttää että on menossa johonkin ja sitten ei vastaakkaan enää mihinkään. Ja siis tulee tietty se ajatus et no nyt se on jonkun muun mimmin luona. Mitä se todellakin saa tehdä ei siinä mitään mutta jotenki tulee itelle sellane yäk fiilis :D emt kuulostipa tökeröltä ja vaikee selittää mut sillee et kiinnostus laskee kun alkaa vaikuttaa että toinen ei oo yhtä kiinnostunut kun on sitten muiden kanssa. VAIKKA MISTÄHÄN MINÄ TIEDÄN MITÄ SE TEKEE. Voihan se olla että on kavereidenkin kanssa. Mutta tulee heti toi fiilis ja sitten ettö yleensä oon just se joka kysyy vaan suoraa et ootko kiinnostunut koska en jaksa tuhlata aikaani. Mut nyt jotenki ku oon nii tykästyny tohon tyyppiin nii oon menny ihan solmuun :/ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Deittailuapua D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja