Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Diagnosoin itelleni paniikkihäiriön tässä vaiheessa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68862" data-attributes="member: 34"><p>Also oon pari yötä nyt nähny painajaisia tai jotain saatanaa siis en ees muista kunnolla niitä mut joku hiton ahistus mul tuli niistäki. JA vielä jännempi asia: vähintään kahtena yönä mul on käyny nyt niin että säpsähdän hereille silleen tosi oudosti. En oo ees varma olikse niist painajaisista vai ennen niitä vai mitä. Mut eka se oli sellai et olin joko nukahtanu tai sit vajoomas uneen, mut säpsähtelin sit pari kertaa hereille tai se oli sellast ihme nykimistä enkä tajuu vittu yhtään?? Sit toisella kertaa säpsähin hereille ja saml inisin jotai XDD siis ku olin just jossai unessa tai puoliunessa ja ku heräsin siit ni randomisti vaikeroin jotai ja säpsähdin hereille ?? Se oli tavallaan huvittavaa mut tosi hämmentävää myös :D mut uskon kyl et toi saattaa johtuu noelist koska molemmilla kerroilla muistaakseni ajattelin sitä ja en tiiä olinko nähny just untaki siitä ja sit säpsähdin hereille siitä? En oo varma mut sen tiiän et ajattelin sitä kuitenkin joten on melko todennäköistä että koko homma johtuu noelista. Oikeastaan ei ihmekään että noin käy. Jos joku ihminen ahistaa sua 24/7 ja sit ku meet nukkuu ni totta kai se on sellast apua mitä vittua nyt. Kai toi on vähän samaa mitä mulle kävi silloin kerran Juhan kanssa. Ja varmaan muidenkin kans on joskus ollut tollasta. Tai uskon et toi saattaa olla ihan yleisestikin ahistusta mut mun kohalla se luultavasti liittyy ihastuksiin jotenki. Oiskohan timpanki kohalla ollu tollasta sillon alussa, saatto olla. Alkuhan on varmaan just se pahin ku jotenkin koko kroppa on ihan sekasin, olihan mulla timpanki kohalla sillon se etten syöny normaalisti pitkään aikaan sillon alussa. Ja rehellisesti sanottuna ei mulle tälläkään hetkellä oo oikeen ruoka maistunu moneen päivään. Ja jännä yhteensattuma että tää et ruoka ei maistu alko just about siinä kohtaa kun aloin tykätä noelista. Varmasti ei liity siis mitenkään siihen :DD Kyllä mä siis oon syöny ihan ok mut jotenkin ei vaan hirveenä tekis mieli syödä. Nytkin on nälkä mut en millään jaksais. Tässä yks päivä käytännössä ITKIN sitä että en mä jaksa enkä halua syödä mut hirvee nälkä :D tsiisus että on vaikeeta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68862, member: 34"] Also oon pari yötä nyt nähny painajaisia tai jotain saatanaa siis en ees muista kunnolla niitä mut joku hiton ahistus mul tuli niistäki. JA vielä jännempi asia: vähintään kahtena yönä mul on käyny nyt niin että säpsähdän hereille silleen tosi oudosti. En oo ees varma olikse niist painajaisista vai ennen niitä vai mitä. Mut eka se oli sellai et olin joko nukahtanu tai sit vajoomas uneen, mut säpsähtelin sit pari kertaa hereille tai se oli sellast ihme nykimistä enkä tajuu vittu yhtään?? Sit toisella kertaa säpsähin hereille ja saml inisin jotai XDD siis ku olin just jossai unessa tai puoliunessa ja ku heräsin siit ni randomisti vaikeroin jotai ja säpsähdin hereille ?? Se oli tavallaan huvittavaa mut tosi hämmentävää myös :D mut uskon kyl et toi saattaa johtuu noelist koska molemmilla kerroilla muistaakseni ajattelin sitä ja en tiiä olinko nähny just untaki siitä ja sit säpsähdin hereille siitä? En oo varma mut sen tiiän et ajattelin sitä kuitenkin joten on melko todennäköistä että koko homma johtuu noelista. Oikeastaan ei ihmekään että noin käy. Jos joku ihminen ahistaa sua 24/7 ja sit ku meet nukkuu ni totta kai se on sellast apua mitä vittua nyt. Kai toi on vähän samaa mitä mulle kävi silloin kerran Juhan kanssa. Ja varmaan muidenkin kans on joskus ollut tollasta. Tai uskon et toi saattaa olla ihan yleisestikin ahistusta mut mun kohalla se luultavasti liittyy ihastuksiin jotenki. Oiskohan timpanki kohalla ollu tollasta sillon alussa, saatto olla. Alkuhan on varmaan just se pahin ku jotenkin koko kroppa on ihan sekasin, olihan mulla timpanki kohalla sillon se etten syöny normaalisti pitkään aikaan sillon alussa. Ja rehellisesti sanottuna ei mulle tälläkään hetkellä oo oikeen ruoka maistunu moneen päivään. Ja jännä yhteensattuma että tää et ruoka ei maistu alko just about siinä kohtaa kun aloin tykätä noelista. Varmasti ei liity siis mitenkään siihen :DD Kyllä mä siis oon syöny ihan ok mut jotenkin ei vaan hirveenä tekis mieli syödä. Nytkin on nälkä mut en millään jaksais. Tässä yks päivä käytännössä ITKIN sitä että en mä jaksa enkä halua syödä mut hirvee nälkä :D tsiisus että on vaikeeta. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Diagnosoin itelleni paniikkihäiriön tässä vaiheessa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja