Mielenterveys Ehkä ekaa kertaa sain paniikkikohtauksen

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ku mun keittiöpöydällä käveli joku ruskojuoksiainen joka oli vähän kookkaampi yksilö. Mut tuli paljon kevyempi olo sen jälkeen. Mielen päällä oli kaikkee kuormaa ni toi ötökkä varmaa pelasti mut lopulta ku kaikki pääs purkautuu. Kiitos sille öttiäiselle <3
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
On mulla ennen ollu kyl muitaki paniikkioireita juu mut ekaa kertaa tuo oli semmonen että välittömästi juoksin huoneeseeni ja pysyttelin sielä niin kauan kunnes olin rauhoittunut. Siis ihan hyperventiloin ja lähes huusin.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis mulla on koko päivän ollu semmonen ”välillä oikein jees” ja ”vaihteeksi mikään ei tunnu miltään” olotilojen vaihtelurallia ihan huolella. Äsken kävin kävelyllä, joka ei auttanut, mutta sit menin tutkimaan yhtä kotini lähellä olevaa hylättyä taloa missä ollaan käyty kamujen kanssa. Siitä tuli oikein hyvä olo tai siis nyt on ihan jees fiilis. Mut mä en tiiä et miks välillä on tosi harmaata ja ilo on poissa ja harva asia tuntuu miellyttävän. Tai niinku viimepäivinä on ollu sellasta masennusta enemmän. Kai se johtuu siitä ku on ollu tosi rankka kesä mulle monella tapaa. Ja toi paniikkikohtaus vähän kevensi sitä taakkaa. Mä haluaisin päästä purkamaan lopunkin paskan olon ihan kokonaan pois, mut mielellään ihan terveellä ja turvallisella tavalla. En tiiä mikä auttais, pitäisköhän kokeilla jotain liikunnallista hmmm… Jotenkin uteliaisuus näköjään viehättää vielä kun menin sinne hylättyyn taloon kävelee…
Pitäis kai sellaista harrastaa enemmän. Geokätkeily kai vois piristää.
 
Ylös Pohja