Huijui!katso liitettä 6718
Niistä kannattaa pysyä kaukana! Tässä yksi sellainen, jota käytetään kissojen salakuljetukseen :O
No jopas!Luulin että maitojuna on vaan vanhusten meemi, mutta itsekkin tulin tässä päivänä eräänä maitojunalla kotiin.katso liitettä 6719
En olisi uskonut et asut ************Luulin että maitojuna on vaan vanhusten meemi, mutta itsekin tulin tässä päivänä eräänä maitojunalla kotiin.katso liitettä 6719
Niinpä!Huijui!
Mun kotikunnassa ei oo kyllä kun 5 kirjainta ja tänne vasta alkoi liikkumaan maitojunat vuoden alusta kun sähkölinjat saatiin valmiiksi.En olisi uskonut et asut ************
Kun minä olin nuori niin vessasta tippui pökäleet raiteille ja niitä piti väistellä ylämäissäNykyajan kotkotuksia.. kun minä olin nuori niin junat hiihti ylämäkeen kesät talvet..
Olit varmaan myös kolin heittäjä höyryjunassa.Nykyajan kotkotuksia.. kun minä olin nuori niin junat hiihti ylämäkeen kesät talvet..
Kauhistuksen kanahäkki!Astuin asemalta ulos, niin näin kun pieni punainen juna ajeli keskellä autotietä ja olin tulla hulluksi! Painelin h*ppulat vinkuen takaisin kotiin!