Mielenterveys Ei jumalauta tätä elämää taas

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,928
Reaktioarvo
1,426
Kaikki on taas vaihteeks ihan päin helvettiä, eikä ees tällä kertaa sen takia et oisin käyttäny kaikki rahat joko alkoholiin tai uhkapeleihin tai muuhun turhaan paskaan ja että olisin PA ja veloissa, ehei. Meikäläisen ois pitäny tehä mm. työkkäriin liittyviä asioita ajallaan, jotka olen tyystin unohtanut ja vasta äsken muistin, osoitteen vaihdoksen tekeminen on tässä ollu viikon työn alla enkä oo saanu mitään aikaseks ku ei jostain syystä oo puolessa vuodessakaan sekään tieto menny oikeaan paikkaan.

Oon viimeset viikot vaan harrastanu eskapismia katsomalla sarjoja ja elokuvia lievittääkseni ahdistusta, masennusta, yksinäisyyttä ja muuten vaan vitutusta enkä oo ollu puoliakaan ajasta tällä planeetalla enkä edes tällä vuosisadalla. Jokaisen tärkeän asian oon aina lykänny seuraavalle päivälle ja tietysti unohtanut tehdä sen sitten.
Tosi kiva yhtäkkiä havahtua päiviä kestäneistä mietteistä todellisuuteen ja tajuta et oot kussu asias taas pahemman kerran, enkä tiiä taas mistä sitä pitäis alottaa näissä rästiin jääneissä hommissa.

Joku kiltti ihminen tulkoon päästämään mut tuskistani, kiitos.
 
Ylös Pohja